Dit Navn: Allan
Dit Minecraft Navn: Almain123
Alder: 13
Sted: Esbjerg
Interesser: Musik, playstation, Computerspil (minecraft og world of warcraft), apps på min iphone og venner.
Minecraft erfaring: jeg har spillet singleplayer i ca. to måneder og har bygget nogle awesome ting som f.eks. et 3-etagers hotel og et stort mine system med minecarts og det hele. Jeg har også gjort mine erfaringer, med online servere, i et lille stykke tid. jeg er mest typen der bygger mine systemer, statuer og simple huse.
Venner på serveren? Skaeji og fårhåbelig flere senere:)
Hvorfor vil du joine vores server: Grunden til at jeg ønsker at joine serveren, er fordi min ven fortalte mig om den, og den virker som en god server. jeg ønsker at være del af det minecraft-samfund, som virker særdeles spændende. Jeg ønsker også at få en god online-spille oplevelse, hvilket jeg er sikker på at serveren kan give mig. Jeg vil også gerne hjælpe til med at gøre serveren bedre med at tilføje idéer til monumenter samt andre spændende konstruktioner.
Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har læst reglerne, mener også selv at de er gode og rimelige
Ansøgning
- kirkhammer
Re: Ansøgning
synes det er en god ansøgning som jeg god kan godkende kom online og tag testen fra en af vores mod/admin
The kirkhammer has spoken.