application

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
casperisback

application

Post by casperisback »

Dit Navn: Casper

Dit Minecraft Navn: casperisback

Alder: 14

Sted: østjylland

Interesser: Spille computer minecraft alt muligt sjovt chatte med min kæreste og hænge ud med venner

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? ja det har jeg jeg har spillet på mange andre servers men det er blevet kedeligt så jeg vil prøve at spille på den server hvor mine venner spiller jeg har spillet i næsten et år nu så jeg kan det meste

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her mrtovgaard jespermortensen mrretardo relgus joac0671 det er vist dem

Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigger rundt omkring og set hvad vi har bygget, kan du lide detm synes du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt?. ja jeg har set den før og den er rigtig fed jeg kan virkelig godt lide at i har lavet portaler til de vigtigste byer der er ps. mega fed server hvis jeg ik fik det sagt :P

Har du læst og forstået reglerne ja jeg har læst dem og de er nogle rigtig gode regler som jeg vil følge især den med ild for det er nederen at brænde andres bygninger af PS. jeg får først spillet imorgen så vis en Admin ser denne app idag så vil i ik nok bare lige vente til imorgen eller bedre bare kig på den og se om i vil godkende den for jeg vil gerne ændre den vil i syntes jeg skal det
kirkhammer

Re: application

Post by kirkhammer »

synes din ansøgning er tynd og uoverskuelig sæt den op så man kan se hvad dit hvar er og slet forklaringen til spørgsmålene... kig evt. på andres ansøgninger og se hvordan de har sat deres op....
The kirkhammer has spoken.
miscje

Post by miscje »

Det er casper159951, som er bannet. Afvist.
You stay classy
Rekalty

Post by Rekalty »

Sjovt nok fremgik det ikke engang af hans ansøgning, at han var Casper159951. At lyve så åbenlyst er ikke en god start...
Post Reply