hjælp pbats server

Diskussion af klient/server mods og texturepacks.
Post Reply
Marcus007363

hjælp pbats server

Post by Marcus007363 »

Hejsa alle der læser dette. Jeg ser videoer fra en der hedder PaberBatVG han er en rigtig god minecraft spiller (han kommer fra canada). En af dagene viste han en video hvor han gik rundt i hans og hans venners server. Her kommer problemet der er mange der griefer inde på hans server og måske kunne i hjælpe ham det er kun et spørgsmål for jeg vil bare synes det er ærgeligt hvis han ikke kan holde den oppe jeg har set lidt af den i videoen og den er fin. måske kunne i vise ham hvordan i kan se hvem der griefer altså skriv en besked til ham mednoget hjælp i. Ps han laver over 1 time lange mincraft videoer og minecraft the movies den længste minecraft video han er er vidst lidt over 3 timer. Men i hvert fald hvis i vil prøv at hjælpe ham.
(y)
julemand101

Re: hjælp pbats server

Post by julemand101 »

Nej. Manden kan selv spørge om hjælp og det er yderst simple værktøjer der kræver minimalt arbejde at sætte sig ind i. Men først og fremmest skal manden selv søge hjælp og ikke en af hans brugere.

Desuden var der en anden bruger der spurgte om noget lignende og det kan nemt arrangeres men koster altså knaster. Vi er ikke en eller anden support gruppe der hjælpe andre servere uden at skal have noget for det.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

julemand101 wrote:Nej. Manden kan selv spørge om hjælp og det er yderst simple værktøjer der kræver minimalt arbejde at sætte sig ind i. Men først og fremmest skal manden selv søge hjælp og ikke en af hans brugere.

Desuden var der en anden bruger der spurgte om noget lignende og det kan nemt arrangeres men koster altså knaster. Vi er ikke en eller anden support gruppe der hjælpe andre servere uden at skal have noget for det.
Okay okay det er fint det var også kun et spørgsmål :D
(y)
julemand101

Post by julemand101 »

Men jeg kan sige så meget at hvis han bruger CraftBukkit som server så skal han se på BigBrother som er det system vi bruger. Vi bruger dog også ting xcanner selv har udviklet til at spore brugere der fx bruger xray. Der er desuden alternativer til BigBrother som vi også selv ser på men kan ikke lige huske navnene.

Men opsætning af BigBrother får hverken du eller ham hjælp til. (altså uden en aftale)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

julemand101 wrote:Men jeg kan sige så meget at hvis han bruger CraftBukkit som server så skal han se på BigBrother som er det system vi bruger. Vi bruger dog også ting xcanner selv har udviklet til at spore brugere der fx bruger xray. Der er desuden alternativer til BigBrother som vi også selv ser på men kan ikke lige huske navnene.

Men opsætning af BigBrother får hverken du eller ham hjælp til. (altså uden en aftale)
Og lidt knaster som du sagde før :D
(y)
julemand101

Post by julemand101 »

Andre møntenheder kan også komme på tale vil jeg tro men først og fremmest skal han selv kontakte os. ;)
Post Reply