navn: Thomas
Minecraft navn: Bingbingwee
Alder: 14
Bopæl: Danmark
Interesser:
Jeg kan lide at spille computer og køre cross, Jeg hænger meget ud med mine venner, og vi har det sjovt, vi spiller for det meste mc, vis vi er indenfor. Shuffler - En dans. Det er sjovt, men hårdt.
Minecraft erfaring:
Jeg har spillet minecraft i 1½-2 år, både singleplayer og multi, mig og min ven kew04life, har lavet en seriøst Hamachi server, for sjov bare, men den blev så seriøs, ingen brug af op osv, jeg har også spillet på Age of Mining (AoM), før hen.. Den er både sjov, og god community, osv. Jeg elsker at spille mp, begrund af alle de store bygninger, som jeg bliver målløs over.
Venner på serveren: sweekify, kew04life, pyrobot1 - Håber jeg får flere hen af vejen.
Hvorfor vil du joine serveren?:
'Fordi alle mine venner spiller på serveren, og jeg vil gerne med ind og spille, Den ser sjov ud, og admins er nice. For har set mine venner spille på serveren, jeg har bare aldrig haft tid til at skrive en ansøgning, eller rettere sagt, jeg magtede det ikke.
Har læst reglerne: Ja, har læst dem alle grundigt, og jeg forstår dem alle.
Ansøgning
- bingbingwee
Ansøgning
Last edited by bingbingwee on 22 Jul 2011, 22:47, edited 1 time in total.
- Marcus007363
Re: Ansøgning
Hej Bingbing nu er jeg ikke admin eller moderator men i forhold til de ansøgninger jeg har set og kørt lidt rundt på for sjov tror jeg nok at de fleste admins og moderators vil sige at den er for kort of at der skal skrives noget mere . Det er bare hvad jeg tror de vil sige.
(y)
- CptTomatoKing
Så er jeg hvis fri for at sige det....Marcus007363 wrote:Hej Bingbing nu er jeg ikke admin eller moderator men i forhold til de ansøgninger jeg har set og kørt lidt rundt på for sjov tror jeg nok at de fleste admins og moderators vil sige at den er for kort of at der skal skrives noget mere . Det er bare hvad jeg tror de vil sige.
⚒ To mine, or not to mine...
- bingbingwee
Hvad vil i mere høre?
- kirkhammer
kig i vores template/skabelon der for du en ide om hvad vi gerne vil vide men husk lige at skrive lidt mere til hvert spørgsmål en lige det hurtige svar brug tid på den.
The kirkhammer has spoken.
- bingbingwee
Kig på den nu.
- xcanner
- Marcus007363
Yay min komment var brugbar007mads1 wrote:Så er jeg hvis fri for at sige det....Marcus007363 wrote:Hej Bingbing nu er jeg ikke admin eller moderator men i forhold til de ansøgninger jeg har set og kørt lidt rundt på for sjov tror jeg nok at de fleste admins og moderators vil sige at den er for kort of at der skal skrives noget mere . Det er bare hvad jeg tror de vil sige.
(y)