Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
bingbingwee

Ansøgning

Post by bingbingwee »

navn: Thomas
Minecraft navn: Bingbingwee
Alder: 14
Bopæl: Danmark

Interesser:
Jeg kan lide at spille computer og køre cross, Jeg hænger meget ud med mine venner, og vi har det sjovt, vi spiller for det meste mc, vis vi er indenfor. Shuffler - En dans. Det er sjovt, men hårdt. :P

Minecraft erfaring:
Jeg har spillet minecraft i 1½-2 år, både singleplayer og multi, mig og min ven kew04life, har lavet en seriøst Hamachi server, for sjov bare, men den blev så seriøs, ingen brug af op osv, jeg har også spillet på Age of Mining (AoM), før hen.. Den er både sjov, og god community, osv. Jeg elsker at spille mp, begrund af alle de store bygninger, som jeg bliver målløs over.

Venner på serveren: sweekify, kew04life, pyrobot1 - Håber jeg får flere hen af vejen. :D

Hvorfor vil du joine serveren?:
'Fordi alle mine venner spiller på serveren, og jeg vil gerne med ind og spille, Den ser sjov ud, og admins er nice. For har set mine venner spille på serveren, jeg har bare aldrig haft tid til at skrive en ansøgning, eller rettere sagt, jeg magtede det ikke. :-)

Har læst reglerne: Ja, har læst dem alle grundigt, og jeg forstår dem alle.
Last edited by bingbingwee on 22 Jul 2011, 22:47, edited 1 time in total.
Marcus007363

Re: Ansøgning

Post by Marcus007363 »

Hej Bingbing nu er jeg ikke admin eller moderator men i forhold til de ansøgninger jeg har set og kørt lidt rundt på for sjov tror jeg nok at de fleste admins og moderators vil sige at den er for kort of at der skal skrives noget mere :D . Det er bare hvad jeg tror de vil sige.
(y)
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Marcus007363 wrote:Hej Bingbing nu er jeg ikke admin eller moderator men i forhold til de ansøgninger jeg har set og kørt lidt rundt på for sjov tror jeg nok at de fleste admins og moderators vil sige at den er for kort of at der skal skrives noget mere :D . Det er bare hvad jeg tror de vil sige.
Så er jeg hvis fri for at sige det....
To mine, or not to mine...
bingbingwee

Post by bingbingwee »

Hvad vil i mere høre?
kirkhammer

Post by kirkhammer »

kig i vores template/skabelon der for du en ide om hvad vi gerne vil vide men husk lige at skrive lidt mere til hvert spørgsmål en lige det hurtige svar brug tid på den.
The kirkhammer has spoken.
bingbingwee

Post by bingbingwee »

Kig på den nu.
xcanner

Post by xcanner »

Godkendt
It's all about the community
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

007mads1 wrote:
Marcus007363 wrote:Hej Bingbing nu er jeg ikke admin eller moderator men i forhold til de ansøgninger jeg har set og kørt lidt rundt på for sjov tror jeg nok at de fleste admins og moderators vil sige at den er for kort of at der skal skrives noget mere :D . Det er bare hvad jeg tror de vil sige.
Så er jeg hvis fri for at sige det....
Yay min komment var brugbar :D :D :D
(y)
Post Reply