ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
roflatower

ansøgning

Post by roflatower »

Dit Navn: Johan

Dit Minecraft Navn: Rofleatower

Alder: 24

Sted: København

Interesser: Spiller en del Call Of Duty, minecraft, og computer spil generelt

Minecraft erfaring: jeg har spillet en 3 uger. Startede på Klaske’ s Server, som dog ikke er oppe længere. Jeg har vedhæftet et par billeder af nogen af de ting vi havde gang i på klaske’ s server.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Klaske fandt jer via allmighty google. Og han gav selvfølgelig mig et praj.

Venner på serveren? Jeg har mine venner fra den virkelige verden Klaskelasse, Zeronaut og Klydedandenstore

Hvorfor vil du joine vores server: Mine 3 kammerater har joinet jeres server og allerede haft nogen ret interesante projekter, som jeg meget gerne vil deltage i. Udover det har jeg set en del af jeres verden og er ret imponeret. Jeg er sikker på jeg kan bidrage med at gøre servere endnu flottere J

Har du læst og forstået reglerne? Ja. Jeg har læst og forstået jeres regler. Og jeg har fuld forståelse for jeres grunde til de regler. De er bare god fornuft. Jeg ville aldrig ødelægge andres ting, ligesom jeg ønsker et sted hvor mine ting heller ikke bliver ødelagt.

Lidt om mig selv: Jeg kommer fra landet men er flyttet til byen for at studere. Bruger en weekend om måneden på paintball og det resten af min fritid på at game, more or less...
Attachments
keep and rest of the undone  castle.jpg
mage tower.jpg
Habour entrance.jpg
Castle main entrance.jpg
Last edited by roflatower on 09 Aug 2011, 09:45, edited 5 times in total.
Marcus007363

Re: ansøgning

Post by Marcus007363 »

Jeg er ikke moderator eller admin men jeg er fuldkommen sikker på at de vil sige den ansøgning er for kort og der skal noget mere på jeg kan sige til dig du kan få en ide af nogle gode ansøgninger ved at gå ind på de accepterede og promotede.
(y)
RLarsen

Post by RLarsen »

roflatower wrote:Hej. navn Roflatower 24år søger om tilladelse om at bygge, har læst og forstået reglerne. jeg kender klaskelasse og zeronaut så det kunne være optur slå sig løs med sine mates . =) tak
Hej Roflatower

Du bliver nød til at fylde lidt mere på - du kan bruge vores skabelon og så kan du få lidt inspiration fra de accepted/promoted ansøgninger

skabelonen kan findes her
viewtopic.php?f=8&t=11
Image
Pars

Post by Pars »

Den er godkendt
Post Reply