Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Bæskubber

Re: Ansøgning

Post by Bæskubber »

Jeg kan godt forstå det virker upassende, men det er en slags joke jeg har kørende med nogle venner. Mener intet ondt med det
xcanner

Post by xcanner »

Bæskubber wrote:Jeg kan godt forstå det virker upassende, men det er en slags joke jeg har kørende med nogle venner. Mener intet ondt med det
Det jokede vi også med i 5. klasse. Fint nok du har en joke kørende med nogle venner, men så hold den dog der og ikke i et Minecraft forum på nettet...
It's all about the community
kirkhammer

Post by kirkhammer »

Dit Navn: Jacob

Dit Minecraft Navn: Schaiffel

Alder: 14 år gammel

Sted: Østjylland

Interesser: Har spillet badminton i mange år, og er også lige begyndt til tennis. Minecraft har jeg aldrig prøvet før, men har dog fået at vide at det er sjovt - og det regner jeg da også med.

Minecraft erfaring: Jeg har kun spillet det en enkelt gang på min brors computer. Han har dog kun den gratis udgave. Men alligevel fik jeg lyst til at spille det mere.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem 2 venner, som spiller Minecraft

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her: JonasHanberg, AndreasEnggaard og NicolaiStarcke

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server fordi mine førnævnte venner også spiller på den, og har fortalt mig, at det er en super-god server. Og da jeg er nybegynder har de også lovet at hjælpe mig meget, så jeg kan blive så god som muligt så hurtigt som muligt :)

Har du læst og forstået reglerne? Ja! kan dem ind og ud ;)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel".

Bemærk venligt, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere. Det er heller ikke nogen skam at være ordblind, skriv det gerne i din ansøgning, så vi er klar over det når vi kigger din ansøgning igennem.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
Bæskubber

Post by Bæskubber »

kirkhammer wrote:
Dit Navn: Jacob

Dit Minecraft Navn: Schaiffel

Alder: 14 år gammel

Sted: Østjylland

Interesser: Har spillet badminton i mange år, og er også lige begyndt til tennis. Minecraft har jeg aldrig prøvet før, men har dog fået at vide at det er sjovt - og det regner jeg da også med.

Minecraft erfaring: Jeg har kun spillet det en enkelt gang på min brors computer. Han har dog kun den gratis udgave. Men alligevel fik jeg lyst til at spille det mere.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem 2 venner, som spiller Minecraft

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her: JonasHanberg, AndreasEnggaard og NicolaiStarcke

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server fordi mine førnævnte venner også spiller på den, og har fortalt mig, at det er en super-god server. Og da jeg er nybegynder har de også lovet at hjælpe mig meget, så jeg kan blive så god som muligt så hurtigt som muligt :)

Har du læst og forstået reglerne? Ja! kan dem ind og ud ;)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel".

Bemærk venligt, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere. Det er heller ikke nogen skam at være ordblind, skriv det gerne i din ansøgning, så vi er klar over det når vi kigger din ansøgning igennem.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Jeg har nu kigget på den igen, og gjort den lidt mere fyldestgørende. Jeg synes selv den er blevet god.
hknurse

Post by hknurse »

Selvom du har et højst upassende forumnavn! godkender jeg din ansøgning, kom på serveren og få testen af en admin eller mod
Post Reply