Ansøgning fra Lazors

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Lazors

Ansøgning fra Lazors

Post by Lazors »

Dit Navn: Kristian Bach

Dit Minecraft Navn: Lazors

Alder: 21

Sted: Horsens

Interesser: Gamer en del, dog kun computer. Holder også af kampsport, som dog bliver dyrket lidt på on/off plan. Fridykning er desuden også en aktivitet som jeg holder meget af, bliver dog dyrket mest på ferier på det sidste.

Minecraft erfaring: Har spillet en del minecraft. Startede mest ud med at spille single player, men efter at have fået en af mine venner med på spillet er jeg gået over til udelukkende at game multiplayer. Har tidligere gamet på thecrib.dk men stoppede efter at severen uden advarsel desvære lavede et nyt map og slettede det projekt, mig og min ven havde brugt en del tid på.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Den tidligere nævnte ven har en anden bekendt som er begyndt at spille på severen, og han gav en så god anbefaling til min ven at jeg fik at vide at dette bare var SEVEREN vi har manglet hele vores liv. ;)

Venner på serveren? Har ikke nogle venner på severen endnu da min ven også på nuværende tidspunkt er igang med at signe op, men har ikke svært ved hurtigt at stifte nye venskaber hvis jeg kommer ind.

Hvorfor vil du joine vores server: Min ven snakkede som sagt om severn. Vi har derefter været inde og kigget lidt på mappet og er blevet meget positivt begejstret over hvor flittige folk har været til at bygge, hva der ser ud til at være en fantastisk verden. Selve konceptet med at bygge ting som kan inspirere andre er det jeg holder mest af ved minecraft, og elsker at være med til at bidrage til det fælles kunstværk, som en minecraft verden efter min mening er.

Har du læst og forstået reglerne? Chek og dubbel check :)
xcanner

Re: Ansøgning fra Lazors

Post by xcanner »

Godkendt, hop ind på serveren og få en test :D
It's all about the community
Post Reply