andsøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
JensMIkkel

andsøgning

Post by JensMIkkel »

mit Navn: JensMikkel

mit Minecraft Navn: JensMikkel

Alder: 13

Sted: Denmark, helsingør

Interesser: Venner, familie, Minecraft, svømning, Privat fodbold (i skolen),

Minecraft erfaring: Jeg har efterhånden spillet Minecraft nogle måneder nu (ca.). Jeg har haft nogle gode oplevelser på multiplayer men jeg synes det er ved at være på tiden jeg finder en hyggelig server hvor jeg kan hygge mig med nogle mennesker. hvor jeg kunne skabe nye venskaber.

jeg har tre venner på severen de er: aasebs, justmedk og frederik_t. jeg har også en ven der hedder niclas26 han er også igang med at komme ind :)

Minecraft erfaring: jeg mener selv at jeg har meget erfaring med spillet. har bygget meget på min vens sever har byget en by og colosseum.

Hvorfor jeg vil joine jeres server: mig og mine venner har manglet en sever at spille på og så fandt jeg denne perfekte sever med en god verden og det hele. jeg vil dele minne bygge kunstskaber med verden

jeg har læst og forstået reglerne? De er læst og forstået :D .

MVH. Jensmikkel en der vil joine jeres sever :D .
Last edited by JensMIkkel on 07 Aug 2011, 13:39, edited 9 times in total.
Rekalty

Re: andsøgning

Post by Rekalty »

Det går den rigtige vej, men der er nogle tin du bliver nød til at uddybe. Præcis hvor lang tid har du spillet minecraft, og hvilke servers har du spillet på? Hvilke venner har anbefalet crafters?

En anden mod bedes kigge på denne ansøgning engang i morgen.
kirkhammer

Post by kirkhammer »

kan se det er den 7 gang du har lavet noget om på den ansøgning hvis det er tilfældet og det er noget en admin eller mod har fortalt dig (hvilket jeg for en idé om ud fra reakalty's besked) så er din ansøgning afvist jeg lader din ansøgning ligge her lidt endnu da du skal have chancen for at en anden mod eller admin kan være uening med mig.
The kirkhammer has spoken.
Pars

Post by Pars »

Som den ser ud nu, i dens 9. edit, så kan jeg godt godkende den. Der må være sket meget siden edit 7 som kirkhammer omtaler
JensMIkkel

Post by JensMIkkel »

ja
Post Reply