Dit navn: Jonas
Dit minecraft navn: jodk44
Alder: 15
Sted: Glostrup
Interesser: spille computer og ps3. så kan jeg lige at fiske både i minecraft og i virkeligheden og jeg er lige begyndt at lave videoer på youtube sammen med fredehs som er på denne server.
Minecraft erfaring: jeg begyndte at spille minecraft da den var i alpha versionen. Jeg spillede singleplayer indtil jeg blev lidt træt af det og begyndte at lede efter minecraft servere. Jeg prøvede alle mulige servere sammen med fredehs indtil jeg fandt en server som vi begge kunne lide. så blev jeg lidt træt af at spille multiplayer så jeg skiftede til singleplayer igen. Indtil fredehs så viste mig denne server som lød interesant
Hvor har du hørt om Crafters.dk: fra min ven fredehs
Venner på serveren: fredehs
Hvorfor vil du joine vores server: fordi fredehs har fortalt mig om den og jeg synes den og reglerne lyder fede så vil jeg også spille med andre mennesker i stedet for at spille alene
Har du læst og forstået reglerne? ja det har jeg og som jeg har sagt ovenover synes jeg de er gode
Min aplication
- RLarsen
Re: Min aplication
den er accepteret
fang en admin online og du vil blive stille et par spørgsmål om vores regler før du bliver promoted
fang en admin online og du vil blive stille et par spørgsmål om vores regler før du bliver promoted