Navn: Anders
minecraft navn: andersd1998
sted: Århus
venner på severen fodboldmat12
Alder: 12
Hobby: fodbold spiller minecraft
Minecraft erfaring: jeg har bygget tv tårnet i berlin i single player
hvorfor vil jeg spille på jeres server? fordi mine venner spiller der og fordi det er en god server
Jeg har læst og forstået reglerne ellers så spørge i da bare!:)
krydser fingrer
Ansøgning
- kirkhammer
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)Navn: Anders
minecraft navn: andersd1998
sted: Århus
venner på severen fodboldmat12
Alder: 12
Hobby: fodbold spiller minecraft
Minecraft erfaring: jeg har bygget tv tårnet i berlin i single player
hvorfor vil jeg spille på jeres server? fordi mine venner spiller der og fordi det er en god server
Jeg har læst og forstået reglerne ellers så spørge i da bare!:)
krydser fingrer
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
- AndersNielsen
Navn: Anders Dalsgaard Nielsen
Dit Minecraft Navn: andersd1998
Alder: jeg er 12 år gammel og vil rigtig gerne ind og spille på jeres server fordi mine venner spiller der
Og fordi det lyder som en (fantastisk) server.
Sted: Århus Jylland
Interesser: Fodbold, minecraft, PC, css
Minecraft erfaring: Jeg har spillede Minecraft Før, i 4 måneder jeg er rimelig god til at bygge med træ og meget mere jeg vil gerne ind på jeres server også fordi at man kan bygge med mange andre har lave vildt syge ting f.eks. storbelt:-)
Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra Mine Venner og der for vil je gerne ind og spille med dem
de siger kun godt om servern så det jo fantastisk
Venner på severen fodboldmat12 ,minejocke, marquart
Hvorfor vil du joine vores server: fordi at nogle af mine venner spiller der og den er meget sikker hvert fals som jeg tror fordi at man skal gennem test og alt muligt, det er jo kun godt:) jeg syntes også det er godt at man kan komme i jail og blive banned fordi dem der stæjler aaah jeg hader dem så det er sq godt de kan blive straffet
Når det var alt fra mig Hilsen Anders
Crafters.dk !!! styrer!!!
Dit Minecraft Navn: andersd1998
Alder: jeg er 12 år gammel og vil rigtig gerne ind og spille på jeres server fordi mine venner spiller der
Og fordi det lyder som en (fantastisk) server.
Sted: Århus Jylland
Interesser: Fodbold, minecraft, PC, css
Minecraft erfaring: Jeg har spillede Minecraft Før, i 4 måneder jeg er rimelig god til at bygge med træ og meget mere jeg vil gerne ind på jeres server også fordi at man kan bygge med mange andre har lave vildt syge ting f.eks. storbelt:-)
Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra Mine Venner og der for vil je gerne ind og spille med dem
de siger kun godt om servern så det jo fantastisk
Venner på severen fodboldmat12 ,minejocke, marquart
Hvorfor vil du joine vores server: fordi at nogle af mine venner spiller der og den er meget sikker hvert fals som jeg tror fordi at man skal gennem test og alt muligt, det er jo kun godt:) jeg syntes også det er godt at man kan komme i jail og blive banned fordi dem der stæjler aaah jeg hader dem så det er sq godt de kan blive straffet
Når det var alt fra mig Hilsen Anders
Crafters.dk !!! styrer!!!
- Pars
har du læst vores regler?
http://www.crafters.dk/?page_id=786
http://www.crafters.dk/?page_id=786
- Rekalty
Den er godkendt, fang en admi/modn ingame og bliv testet i reglerne