Ansøgning for life! <3

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Lybecko

Ansøgning for life! <3

Post by Lybecko »

What up guys jeg vil mega gerne spille på denne server.

Navn: Kristian Aka Lybecko.
Alder: 15
Bo sted: Falster
Interesser: jeg elsker Fodbold, piger, minecraft og jeg kan også godt lide sådan nogle manager spil som pro cycling manager og football manager og også lidt strategispil.
Minecraft: jeg har spillet minecaft siden 1,3 updaten, og elsker det! jeg vil gerne lave byer og have et fedt! samfund :D som i har på serveren. ps. kender cooldk

Jeg har lavet mange fede ting i minecraft og gået meget på "adventure" med min bror :D jeg kan godt lide at have et godt samfund hvor man kan stole på hinanden og lave fede ting som konkurencer and stuff like that:D

Som sagt kan jeg lide adventure og fede byer som ikke ligner de andre ( outsider)

Lidt om mig selv: jeg hedder kristian og bor på falster, nørre alslev, jeg kender nogle af viperne åbenbart jeg går i skole der hvor jeg bor og ja det går da meget godt.

Jeg kunne bare godt tænke mig at spille på serveren og jeg er ikke en griefer/ tyv vil bare gerne ha en fed by og nogle nye venner måske.

Regler: jeg har læst og forstået reglerne og synes de er rigtig gode og retfærdige! og jeg vil følge dem.

jeg har spillet lidt pvp på serveren og kigget lidt på den og jeg synes den er virkelig fed!
kunne virkelig godt tænke mig at blive medlem og spille med alle jer der inde og alle portal byerne er virkelig fede :D men hvis jeg kunne lave min egen ville det være awesome! :D
Last edited by Lybecko on 08 Aug 2011, 21:06, edited 3 times in total.
xcanner

Re: Ansøgning for life! <3

Post by xcanner »

Godkendt
It's all about the community
Rekalty

Re: Ansøgning for life! <3

Post by Rekalty »

Banned for flyhack
Post Reply