Mit Navn: Magnus
Mit Minecraft Navn: 0tto123
Alder: 13
Hjem: Espergærde, Nordsjælland, Danmark.
Interesser: Computer, Minecraft, League of Legends, Håndbold, Venner og Familie.
Minecraft erfaring: Ja, jeg har spillet Minecraft før, men jeg ved ikke helt i hvor lang tid.
Sidste gang jeg spillede online var på en god server (troede vi), med min bror og en af mine venner. Der kunne vi bygge lige med det samme og det gik helt fint vi fik bygget noget virkeligt sejt. Vi syntes at det var lidt mærkeligt at der ikke havde været nogen på i noget tid, men vi var bare glade for at vi kunne spille sammen.
Da der så kom en moderator ind på serveren viste vi ham vores byggeri/hus og han viste os hans byggeri/hus.
Men det skulle vi aldrig have gjort, for dagen efter var vi alle sammen blevet banned og vi er næsten 100 % sikre på at det var fordi at snowtiger, som han hed, simpelthen bare gerne ville have vores seje sted, som var bygget under jorden så ingen griefers kunne finde det.
Hvor jeg har hørt om crafters.dk: Min bror og jeg har brugt ret lang tid på at lede efter en god server, inde på hjemmesiden http://minecraft.dk/mcserverlist, hvor man bare kunne bygge med det samme, det synes vi nemlig er lettest og nemmest (Måske fordi vi er lidt dovne ).
Hvorfor jeg vil joine jeres server: Normalt syntes min bror og jeg at vi skulle kunne bygge med samme, men da jeg gik ind på den her server så den bare så god ud, altså jeres byggerier og det virkede også som om at i virkelig har godt styr på serveren og griefers, hvilket betyder virkelig meget for mig (fordi jeg har været med i en server hvor der ikke rigtigt var styr på serveren og overhovedet ikke styr på griefers).
Venner på serveren? Nope, men jeg regner med at få nogle og måske kan min bror også komme ind på serveren
Har du læst og forstået reglerne? Yup, jeg har læst og forstået reglerne (Det mener jeg da at jeg har )
Venlig Hilsen Magnus Laforce Otto håber at i/du kan lide denne ansøgning.
Ottos Ansøgning
- Pars
Re: Ottos Ansøgning
Det kan jeg, den er godkendt. Fang en admin/mod in-game for en test og evt. promotehåber at i/du kan lide denne ansøgning.