Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Minecrafteliten
Posts: 1
Joined: 09 Aug 2011, 17:02

Ansøgning

Post by Minecrafteliten »

Mit Navn: Mikkel

Mit Minecraft Navn: Minecrafteliten

Alder:12

Sted:Nord Sjælland

Interesser: minecraft, guitar, garrysmod, team fortress og counter strike source

Minecraft erfaring:har spillet i et halvt år og kender stort set alle tools og bricks kender også mange plugins og mods. Blandandet: Herobrine mod, Portal gun mod, Gunmod, Planemod, Swimmod, Xray, /home, /sethome, /flymod og andre. Er admin på server der hedder: 87.52.62.154:25565

Venner på serveren? 0anders, Frederik_t

Hvorfor vil du joine vores server?: fordi jeg godt kan lide by servere og mine venner spiller på den

Har du læst og forstået reglerne?:ja
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning

Post by Pars »

Mit Navn: Mikkel

Mit Minecraft Navn: Minecrafteliten
Alder:12

Sted:Nord Sjælland

Interesser: minecraft, guitar, garrysmod, team fortress og counter strike source

Minecraft erfaring:har spillet i et halvt år og kender stort set alle tools og bricks kender også mange plugins og mods. Blandandet: Herobrine mod, Portal gun mod, Gunmod, Planemod, Swimmod, Xray, /home, /sethome, /flymod og andre. Er admin på server der hedder: 87.52.62.154:25565

Venner på serveren? 0anders, Frederik_t

Hvorfor vil du joine vores server?: fordi jeg godt kan lide by servere og mine venner spiller på den

Har du læst og forstået reglerne?:ja
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer (+/-) til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Post Reply