Hele crafters junkie... forhåbentligt :D

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Junkie Mikkel

Hele crafters junkie... forhåbentligt :D

Post by Junkie Mikkel »

Dit Navn: Mikkel

Dit Minecraft Navn: Junkie_Mikkel

Alder: 18

Sted: Midtjylland

Interesser: Lige i øjeblikket ligger min interresse meget på bil, da jeg lige har fået kørekortet og har købt en bil

Venner på serveren? Berg94, Simer_96

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har spillet Minecrat i et godt stykke tid nu, og jeg mangler et "pro" sted at spille på, for at udfordre mig selv, og selvfølgelig også for at have det sjovt

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har været de 2 pungter igennem, før ansøgningen og har selvfølgelig læst og forstået dem
Pars

Re: Hele crafters junkie... forhåbentligt :D

Post by Pars »

Junkie Mikkel wrote:Dit Navn: Mikkel

Dit Minecraft Navn: Junkie_Mikkel

Alder: 18

Sted: Midtjylland

Interesser: Lige i øjeblikket ligger min interresse meget på bil, da jeg lige har fået kørekortet og har købt en bil

Venner på serveren? Berg94, Simer_96

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har spillet Minecrat i et godt stykke tid nu, og jeg mangler et "pro" sted at spille på, for at udfordre mig selv, og selvfølgelig også for at have det sjovt

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har været de 2 pungter igennem, før ansøgningen og har selvfølgelig læst og forstået dem
Hej Mikkel
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Junkie Mikkel

Junkies ansøgning

Post by Junkie Mikkel »

Name:
Mikkel

Minecraft Name:
Junkie_Mikkel

Interests:
Biler, da jeg lige har fået mit kørekort, men også computer

Minecraft experience:
jeg har spillet en del singleplayer, men jeg har også spillet på en privat server og nu vil jeg have noget mere ud af spillet, så jeg har besluttet mig for at prøve den nok mest henviste danske minecraft server, også fordi min ven og hans lillebror spiller herinde

Where did you hear about crafters.dk: Gennem en ven

Friends: Berg94, Simer_96

Why do you wanna join the server:
For at dele mine ideér, få nogle nye udfordringer, møde nye mennesker som også har samme interresse i det nu kendte "blok-spil" og selvfølgelig gså for at have det sjovt :)

Have you read and understood the rules?: Ja, jeg har læst reglerne og opsumeret på dem, også (:
Pars

Post by Pars »

Godkendt, fang en admin/mod in-game for en test og evt. promote :roll:
Cyndrom

Post by Cyndrom »

Promoted :)
Post Reply