Navn: Rune
Minecraft navn: Fasterfox
Alder: 23
Sted: Roskilde
Interesser: Computer generalt, gaming, programmering, cykling, famile/venner
Minecraft erfaring: Har spillet Minecraft Classic siden december 2009 og købte spillet det det var i Alpha. Har spillet næsten fra starten af inde på mcutopia.com, da de startede serveren på ny i foråret 2011, men den lukkede her før sommerferien pga. griefing, inaktivitet og pengemangel. Har også haft min egen minecraft server sammen med 4 andre venner, men den lukkede vi efter 2 måneder grundet inaktivitet.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Søgte efter Minecraft på dailyrush.dk og fandt et topic om crafters.dk
Venner på serveren: Ingen endnu
Hvorfor vil du joine vores server: Efter at mcutopia.com lukkede, har jeg været på udkig efter en ny en. Jeres server ligner en seriøs og kreativ server, som ikke lukker ned pga. inaktivitet - det er netop sådan en jeg søger. Jeg vil gerne være med til at bygge videre på jeres awesome server med nogle bygninger.
Har du læst og forstået reglerne? Ja, de er skrevet meget præcist - dem kan man ikke misforstå.
Om mig: Hedder som sagt Rune og læser pt datamatiker. I fritiden gamer jeg ofte sammen med mine venner over skype eller også så cykler jeg for motionens skyld.
Ansøgning
- Pars
Re: Ansøgning
Den er godkendt. Fang en admin/mod in-game for en test og evt. promote