Ansøgning for gbl11

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
gbl11

Ansøgning for gbl11

Post by gbl11 »

Mit navn Gustav

Mit Minecraft navn gbl11

Alder 15 år

Sted København

Interesser Når jeg ikke spiller minecraft kan jeg godt lide at spille andre mere stratetiske spil som "Medival 2: total war. Og Assasins Creed serien er jeg også stor tilhænger af :) Jeg kan også rigtig godt lide at klippe film og spille guitar.

Minecraft erfaring Jeg har spillet sådan cirka siden Januar. Jeg har primært fokuseret på at bygge en sej borg, mine rundt og finde ud af, hvad man kan lave af de forskellige mineraler. Og så har jeg udforsket den singleplayer verden, jeg har. Jeg har aldrig spillet multiplayer, hvilket er en af grundende til at jeg gerne ville ind på crafters.dk.

Hvor har du hørt om crafters.dk? Jeg har hørt meget godt om crafters.dk fra min gode ven "techslider" som har spillet på serveren i noget tid.

Venner på serveren den fantastiske "techslider" :D

Hvorfor ville du joine vores server? Jeg har altid tænkt på, hvordan det måtte være at spille online. Så da min ven "techslider" fortalte mig om crafters.dk, tænkte jeg at det kunne være rigtig fedt at prøve et mere socialt minecraft, frem for min ensomme singleplayer verden.

Har du læst og forstået reglerne? Jep jeg har læst og forstået reglerne og FAQ'en, syntes personligt at reglerne lyder gode og meget fornuftige :-)

Håber jeg kan blive optaget denne gang :)

Venlig hilsen Gustav
Last edited by gbl11 on 10 Aug 2011, 19:41, edited 1 time in total.
xcanner

Re: Ansøgning for gbl11

Post by xcanner »

gbl11 wrote:Hej jeg hedder gbl11.

Jeg har nu spillet Minecraft på singleplayer i et stykke tid ca. siden januar. Jeg fik at vide at den her server var dansk og rimelig fed at spille på:-) så jeg tænkte at skulle prøve at komme ind. Når jeg spiller Minecraft bygger jeg for det meste, jeg slår ikke så tit monstrer ihjel. bygge er helt klart mit speciale. og Jeg håber jeg kan komme ind så jeg kan bygge meget sammen med min og ven og ikke sidde og være ensom i min egen lille singleplayer bane ;) vennen er forresten brugeren "techslider" som er super sej!:-)

Når jeg ikke spiller minecraft, er jeg en 15 årig dreng, der skal op i niende. Jeg spiller jeg guitar, er sammen med venner, klipper film og en masse andet. Jeg kan rigtig godt lide at skabe ting, hvilket er en af hovedgrundende til at jeg spiller Minecraft, jeg kan rigtig godt lide den kreativitet man får når man spiller minecraft frem for andre spil.

Jeg har læst FAQ og reglerne og glæder mig til at komme igang:-D

Håber jeg får en plads på serveren

Med Venlig Hilsen gbl11
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
gbl11

Post by gbl11 »

Sådan nu har jeg ændret i min ansøgning håber i kan lide den :)
xcanner

Post by xcanner »

Meget bedre. Godkendt.
It's all about the community
gbl11

Post by gbl11 »

Fedt! :D kan ikke vente med at komme på :D
Post Reply