Dit Navn: Lukas
Dit Minecraft Navn: WozFox
Alder: 16. 10. klasse
Sted: København
Spil-Interesser: Minecraft, LittleBigPlanet2, Call of Duty Nazi zombies (world at war, Black ops), Uncharted2
Det andet jeg laver når jeg ikke befinder mig foran en skærm med en controller i hænderne... : Jeg er foto entusiast og laver kortfilm i fritiden!
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? 1 måned singelplayer. Blev interesseret i minecraft efter at have spillet LittleBigPlanet (1 og 2) fra starten, men det manglede en ekstra dimension. Jeg havde længe overvejet at få minecraft efter at have set The Yogcast's eventyre i minecraft. Jeg blev positivt overrasket og har spillet det lige siden.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg søgte på google efter danske minecraft servere. det tog mig dog noget tid at finde den her.
Venner på serveren? Nej
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har længe ledt efter en dansk server der virker seriøs og velfungerende og det må man sige den her er! Jeg var overrasket da jeg kiggede rundt på serveren og se de enorme og flotte byggerrier og jeg syntes det kunne være fedt at være med i det fællesskab!!
Jeg tror bestemt også jeg kan bidrage med nogle flotte kreationer!
Har du læst og forstået reglerne? Yep 2 gange
Ansøning
- kirkhammer