Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
NuclearNinja
Posts: 2
Joined: 12 Aug 2011, 15:22

Ansøgning

Post by NuclearNinja »

Mit navn er August.
Mit Minecraft navn er Silverninja5.
Jeg er 15 år og bor i københavn.
Mine interesser er spil, computer, minecraft og css.
Jeg har bygget 2 Byer sammen med nogle venner i multiplayer(i byerne er/var der klokke tårn, forlystelsespark, "højhuse", en havn... med skibe i, hoteller, statuer og et kæmpe styrtende fly). Jeg har også lavet en pænt fed singleplayer map(syntes jeg selv):D.
Jeg har hørt om Crafters.dk gennem en ven.
Mine venner på serveren er vincent2720 og superjohn897
Jeres server ser nice ud, og de ting i bygger er pænt fede , og når man skal skrive en ansøgning, er der ikke så stor en chance for, at der kommer en/nogle douchebags og smadre det hele.
jeg har læst og forstået reglerne
ps håber den er seriøs nok nu

NuclearNinja
Last edited by NuclearNinja on 12 Aug 2011, 18:03, edited 3 times in total.
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by kirkhammer »

:D Mit navn er August.
Mit Minecraft navn er Silverninja5.
Jeg er 15 år og bor i københavn.
Mine interesser er spil, computer, minecraft og css.
Jeg har bygget 2 Byer sammen med nogle venner i multiplayer, og en pænt fed singleplayer map.
Jeg har hørt om Crafters.dk gennem en ven.
Mine venner på serveren er vincent2720 og superjohn897
Jeres server ser nice ud, og de ting i bygger er sådan nogle ting jeg kan lide at bygge, og når man skal skrive en ansøgning, er der ikke så stor en chance for, at der kommer en/nogle douchebags og smadre det hele.
Ja jeg har læst og forstået reglerne :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
Post Reply