Dit Navn: Ole
Dit Minecraft Navn: swaynpriest
Alder: 30
Sted: Frederiksberg
Interesser: Spiller og skriver musik, men spiller meget computer med vennerne, som så også fik mig hooked på minecraft!
Minecraft erfaring: Har spillet minecraft singleplayer i en uge uafbrudt nu og vil rigtigt gerne ind til mine venner....
Hvor har du hørt om crafters.dk: som sagt mine venner startede og fik gjort mig afhængig.
Venner på serveren? zeronaut, klaskelasse, klydedandenstore.
Hvorfor vil du joine vores server: det er gode regler god forbindelse, mine venner er der og hjælper mig igennem...
Har du læst og forstået reglerne? yoda.
Jeg er en ung mand på kun 30år som har spillet og skrevet musik igennem 24år, interesserer mig meget for teknologi, astronomi, astrologi, kemi, fysik og alt andet dette univers kan tilbyde. har selvfølgelig plads til et ekstra univers i min ellers "travle" hverdag. so here you have it give me a try!
Jeg har hørt og set meget godt fra jeres comunity og ville elske at være en del af det, jeg har som sagt mine venner til at guide mig rundt så jeg får en hurtig tilpasning og et godt forhold til andre brugere.
Håber at høre positivt fra jer hygge...posting.php?mode=post&f=8#
swaynpriest
swaynpriest søger adgang til server
- swaynpriest
swaynpriest søger adgang til server
Last edited by swaynpriest on 12 Aug 2011, 21:29, edited 1 time in total.
- Supardry
Re: swaynpriest søger adgang til server
Hej Ole, hvis vi bare lige må få lidt mere info om dig ( sådan noget bonus noget du ved), så er den accepted
- xcanner