Ansøgning.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
frederik633

Ansøgning.

Post by frederik633 »

Dit Navn: Frederik

Dit Minecraft Navn: Albod9

Alder: 15

Sted: Midtjylland, Kolding

Interesser: Jeg går meget op i Computere, Venner og kæreste. Jeg har lige fået bygget en splinter ny stationær computer op fra bunden, vilket jeg er ret tilfreds med. Den spiller minecraft som en drøm, så jeg kan ikke klage. :D - Ellers er jeg lige begyndt i 9'ende klasse, vilket er ret dejligt!. :D

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i ca. 3 år, så jeg har en god erfaring, med bygninger, mods og mange andre ting, i den stil. - Jeg har ledt meget efter disse PvP servere, og jeg syntes ærlig talt at den her, ligner noget for mig!. :)

Hvor har du hørt om crafters.dk:Søgte det på google, fordi jeg har et par venner som kendte den. :)

Venner på serveren? ingen, endnu, men jeg regner med at få skaffet nogle! :D

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi den ser super god ud, et fedt Forum - PvP server - og ja, så fordi en del af den er Dansk. :)

Har du læst og forstået reglerne? Ja, de er læst og forstået! :)

Om mig : Som sagt, så bor jeg i kolding, en lille by i jylland. Der bor jeg sammen med min familie, og min hund felix. :) - Til hverdag går jeg i skole på Alminde/viuf fællesskole, som jeg er rigtig glad for! - jeg har mange venner, og veninder, som jeg tilbringer meget tid sammen med!. :D

Fra : Frederik/Albod9
bobiboblolo

Re: Ansøgning.

Post by bobiboblolo »

frederik633 wrote:Dit Navn: Frederik

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i ca. 3 år
Vil du være sød at google hvor gammel minecraft er og så komme tilbage?
Image
frederik633

Post by frederik633 »

ups.. jeg skrev 3, mente ca. 2. :?
xcanner

Post by xcanner »

Godkendt
It's all about the community
Post Reply