version 1.8

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
MPC_phoenix

version 1.8

Post by MPC_phoenix »

i har sikkert alle hørt om den version der kommer engang i november ikke? Den der 1.8, så hvor mange glæder sig til den?

Jeg har ikke læst så meget om den selv men jeg ved dog der kommer et nyt mob og jeg glæder mig til at blive skræmt fra hvid og sans når Enderman kommer.

For dem der ikke lige ved hvad jeg snakker om så skal jeg nok sige det.

Enderman, et skelet ligende mob der bare er helt sort med hvide øjne, et mob der render neutralt rundt og flytter på blokke, dog bliver de passiv aggresive når man ser på dem da de vil angribe dig når du kigger væk, men så længe du kigger på dem vil de være helt frosne.

Så hvad glæder i jer til?
Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
John F. Kennedy, Speech to UN General Assembly, Sept. 25, 1961
35th president of US 1961-1963 (1917 - 1963)
maja4626

Re: version 1.8

Post by maja4626 »

Glæder mig mest til de mobs der ;)
- Også og der kommer melon og kylling ! :lol:
Image
julemand101

Post by julemand101 »

MPC_phoenix wrote:i har sikkert alle hørt om den version der kommer engang i november ikke? Den der 1.8, så hvor mange glæder sig til den?

Jeg har ikke læst så meget om den selv men jeg ved dog der kommer et nyt mob og jeg glæder mig til at blive skræmt fra hvid og sans når Enderman kommer.

For dem der ikke lige ved hvad jeg snakker om så skal jeg nok sige det.

Enderman, et skelet ligende mob der bare er helt sort med hvide øjne, et mob der render neutralt rundt og flytter på blokke, dog bliver de passiv aggresive når man ser på dem da de vil angribe dig når du kigger væk, men så længe du kigger på dem vil de være helt frosne.

Så hvad glæder i jer til?
viewtopic.php?f=10&t=1591
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Rekalty

Post by Rekalty »

November?... mener han virkeligt at 1.8 er nok til at release spillet? :P for han satte selv 11.11.11 som "final" release date, så han kan spille Skyrim i fred (mon han så gider fix alle de bugs der helt klart kommer i 1.8...)
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Rekalty wrote:November?... mener han virkeligt at 1.8 er nok til at release spillet? :P for han satte selv 11.11.11 som "final" release date, så han kan spille Skyrim i fred (mon han så gider fix alle de bugs der helt klart kommer i 1.8...)
Har hørt at 1.8 bliver senest oktober, og han har flyttet release date fordi der kommer mange spil den dag.
Image
Post Reply