når jeg prøver at logge ind på serveren.. siger den: logger ind....
og så kommer den op med en besked. disconnected by server. outdated client??
hvad betyder det??
outdated client! ??
- julemand101
Re: outdated client! ??
Fejlen er komisk eftersom den faktisk er galt på den. Den betyder for det meste at det er din udgave af Minecraft der er for ny i forhold til serveren. Hvis fejlen ikke er væk indenfor en dags tid så må du gerne lige skrive. Normalt forsvinder fejlen så snart xcanner lige opdaterer serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Det skal så lige siges at jeg ikke har nogen problemer med at komme ind så det kan faktisk godt være at det er din udgave af minecraft der er for gammel. Minecraft opdaterer dog sig selv automatisk når du starter spillet så det er lidt underligt. Du kører ikke nogen mods?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Gulerod
Date: 30. November
Der er kommet update til klienten og det er ikke længere muligt at logge ind, før Xcanner har opdateret serveren.
English
Theres been an update of the client and therefore not possible to log on until Xcanner has updated the server.
- miscje
Jeg får samme besked med Outdated client. Det skete efter opdatering af Minecraft. Har prøvet at geninstallere spillet, men uden held. Bare lige en lille information så uhre ikke skal føle sig alene med dette problem. Jeg kan dog se på World Map, at nogen er inde. How can that be?
Stay classy
miscje
Stay classy
miscje
You stay classy
- Fyyar
Jeg spillede for halvanden time siden og der var ikke nogen update. Der er kommet en update og jeg kan ikke joine nu. Dem der stadig spiller er fordi de ikke har været logget ud endnu siden patchen.
- miscje
No problemos uhre... hehe
Selvfølgelig fordi de ikke har logget ud. Endnu en grund til at spille dette spil uafbrudt..!
Stay classy
miscje
Selvfølgelig fordi de ikke har logget ud. Endnu en grund til at spille dette spil uafbrudt..!
Stay classy
miscje
You stay classy