Ansøgning :-D

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
mauritzen40

Ansøgning :-D

Post by mauritzen40 »

Hej, jeg hedder Mads Mauritzen.

Mit gamer navn er mauritzen40

Jeg er 15 ( 16 om et par dage ) og går i 10 klasse :-D .

Jeg intresseret mig for fitness, fester, venner, og minecraft selvf!!! :D

jeg bor i hørsholm 2970.

jeg har tit en god fritid om aften så er klar på at hjælpe med noget hvis i har brug for det :-D

til hverdag går jeg i fitness og arbejder og skole selvfølgelig :D

Jeg har spillet minecraft i ca 3 måneder vil jeg tro og er blevet ret god til det, jeg er rigtigt intresseret i pvp kampe, og normal world det er dem jeg finder sjovest, jeg syntes i har en SUPER fed bane og nogen fair regler som jeg respektere fuldt ud :-D. så jeg er altid klar på at hjælpe med at bygge sparke noget røv i pvp ;) hæhæhæ .

ting jeg syntes du bør vide om mig: jeg er en humorristisk dreng, der altid er frisk på en udfordring, i alle worlds.

håber i vil sige ja til min ansøgning, for jeg er virkelig inponeret af den, og ville super gerne hjælpe jer med alt i den.

Mvh Mads! :-D
hknurse

Re: Ansøgning :-D

Post by hknurse »

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
CptTomatoKing

Re: Ansøgning :-D

Post by CptTomatoKing »

Den her ansøgning har lagt i en evighed!
To mine, or not to mine...
Post Reply