ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
User avatar
Mulla
Posts: 5
Joined: 16 Aug 2011, 17:44

ansøgning

Post by Mulla »

:idea: hej. jeg hedder martin mit navn på minecrft er sjanta og har skype vis der er behov for det i den her servers pvp battels, elsker idéen med pvp og elsker store kampe vil prøve at starte nogle fede hold kampe mod jer fordi jeg har set i chatten idag at i gik meget op i det, det er noget jeg godt kan li at se og gerne vil prøve at være med til ;) om mig :arrow: jeg er 16år snart 17år og har spillet minecraft i snart et halvt år elsker at bygge ting og gøre dem meget detaljeret efter bygnings prosæsen :) kan godt li at hjælpe andre med deres ting så vis der er nogle der har behov for noget hjælp skal de sige til og det kan være om alt fx til at de skal uddannes til at lærer at bygge ting som de ikke ved hvordan man gør. jeg går stadig i skole men jeg bruger meget tid på minecraft af de grunde jeg har skrevet ind. håber i svarer hurtigs muligt så de andre inde fra de andre servere ikke når at få mig ;)
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: ansøgning

Post by Rekalty »

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
Mulla
Posts: 5
Joined: 16 Aug 2011, 17:44

Re: ansøgning

Post by Mulla »

hej. jeg hedder Martin mulvad rassmussen jeg bor i norsjælland og har læst alle jeres regler af hvad jeg ku se både på hjemmesiden og inde på serveren. mit navn på minecrft er Sjanta og har skype vis der er behov for det i den her servers pvp battels, elsker idéen med pvp og elsker store kampe vil prøve at starte nogle fede hold kampe mod jer fordi jeg har set i chatten idag at i gik meget op i det, det er noget jeg godt kan li at se og gerne vil prøve at være med til..

om mig jeg er 16år snart 17år og går stadig i skole på sidste år og derefter ud og uddanne mig som pedago. har spillet minecraft i snart et halvt år elsker at bygge ting og gøre dem meget detaljeret efter bygnings prosæsen kan godt li at hjælpe andre med deres ting så vis der er nogle der har behov for noget hjælp skal de sige til og det kan være om alt fx til at de skal uddannes til at lærer at bygge ting som de ikke ved hvordan man gør. jeg bruger meget tid på minecraft af de grunde jeg har skrevet ind. jeg kender en der hedder Mads og i spillet hedder Mauritzen40


jeg savner nogle gode admins fordi den anden servers admins var mere for at spille imod end at hjælpe de nye spillere, derfor gik mig og nogle venner ind på Minecraft survival server list og fandt den her server og syntes godt om at dem der var på var modne og tydeligvis gode til at gå i pvp/arana. mine interesser er rp spil for det meste som mount and blade warband og mount and blade warband crpg. wow. warhammer online. from dust. left 4 dead. EVE online. garry's mod. Age of chivalry.

:idea: mine erfaringer om minecraft er at de fleste servere hvor man ikke skal skrive en ansøgning så kort sagt bygget af lort :evil: jeg skriver mest den her ansøgning fordi folk som jer plager og har helt sikkert helt styr på det.
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: ansøgning

Post by Rekalty »

jeg skriver mest den her ansøgning fordi folk som jer plager
Jeg er ikke helt klar over, hvem det er der plager?

Og, hvilken server spillede i da på før?
User avatar
Supardry
Posts: 60
Joined: 07 Nov 2010, 11:58

Re: ansøgning

Post by Supardry »

Tror han mente Plejer*

aka in plejer at ha styr på det
User avatar
Mulla
Posts: 5
Joined: 16 Aug 2011, 17:44

Re: ansøgning

Post by Mulla »

ja det var det jeg mente. :mrgreen: men hvad siger i så? er jeg med
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: ansøgning

Post by Rekalty »

Vil stadig gerne lige vide, hvilken server i spillede på før?
User avatar
Mulla
Posts: 5
Joined: 16 Aug 2011, 17:44

Re: ansøgning

Post by Mulla »

server navn My Minecraft Server og ip'en er 87.72.10.188

vil du ha alle de servere vi har spillet på før vi kom til den her?
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: ansøgning

Post by Rekalty »

Nej, det var nu mere for at høre hvilken server du snakkede om havde de dårlige admins/mods :)
Godkendt, fang en mod/admin ingame og bliv testet i reglerne.
User avatar
Mulla
Posts: 5
Joined: 16 Aug 2011, 17:44

Re: ansøgning

Post by Mulla »

siger mange tak her fra og håber vi ses ingame ;)
Post Reply