Application :)

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
bomsasa

Application :)

Post by bomsasa »

Mit Navn: August Rosholm Rehm

Mit Minecraft Navn: Bomsasa

Alder: 13

Bopæl: Hellerup

Interesser: Spil, computer, minecraft og at læse bøger :)

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft ca. 5 måneder. Jeg har kun spillet på en multiplayer, men jeg blev greifet og gik ud. Siden har jeg ledt efter en ny server mens jeg spillede singleplayer. Håber at kunne komme ind, så jeg kan dele mine kreative ideer med jer :idea:

Hvor har du hørt om crafters.dk: Min ven jonathansh har fortalt mig om serveren og jeg synes den lyder fantastisk... Glæder mig til at spille på serveren :D

Venner på serveren: Jonathansh, emiliesh, hoejlev

Hvorfor vil du joine vores server: Som sagt har jonathansh fortalt mig om serveren. Det er fedt at den er griefer-fri, da jeg har dårlig erfaring med det. Jeg vil gerne bygge et underjordisk hus/by sammen med mine minecraft-kolleager

Har du læst og forstået reglerne? Ja, og jeg synes de lyder rimelige
Last edited by bomsasa on 17 Aug 2011, 15:46, edited 1 time in total.
kirkhammer

Re: Application :)

Post by kirkhammer »

Mit Navn: August Rosholm Rehm

Mit Minecraft Navn: Bomsasa

Alder: 13

Sted: Hellerup

Interesser: Spil, computer, minecraft og at læse bøger :D

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft ca. kvart år

Hvor har du hørt om crafters.dk: Min ven jonathansh har fortalt mig om serveren og jeg synes den lyder fantastisk... Glæder mig til at spille på serveren =D

Venner på serveren: Jonathansh, emiliesh, hoejlev

Hvorfor vil du joine vores server: Som sagt har jonathansh fortalt mig om serveren. Og jeg vil gerne bygge et underjordisk hus/by

Har du læst og forstået reglerne? Ja, og jeg synes de lyder rimelige
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
CptTomatoKing

Re: Application :)

Post by CptTomatoKing »

Indaktiv..
To mine, or not to mine...
Post Reply