Dit Navn:
Mike, aka. Michael.
Dit Minecraft Navn:
Ocfos
Alder:
17
Sted:
Århus.
Interesser:
Digital tegning /m tablet, Minecraft, Team Fortress 2, World of Warcraft, Homestuck, etc.
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
Jeg har spillet Minecraft i godt et år nu. Har spillet SMP siden dengang furnaces ikke virkede ordenligt.
Hvor har du hørt om crafters.dk:
Gennem en ven fra min skole.
Venner på serveren?
En, men kan desværre ikke huske hans Minecraft navn.
Hvorfor vil du joine vores server:
Fordi jeg ikke har nogle andre steder at tage hen, og en af mine venner nævnte den her server for mig.
Har du læst og forstået reglerne?
Yep, som en tidligere admin af en server har jeg også fuld forståelse for dem.
Håber det her er nok, serveren lyder som et godt sted som jeg ihvertfald ville være glad for at blive en del af, hvis jeg bliver accepteret.
-Mike.
Hey
- kirkhammer
Re: Hey
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)Dit Navn:
Mike, aka. Michael.
Dit Minecraft Navn:
Ocfos
Alder:
17
Sted:
Århus.
Interesser:
Digital tegning /m tablet, Minecraft, Team Fortress 2, World of Warcraft, Homestuck, etc.
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
Jeg har spillet Minecraft i godt et år nu. Har spillet SMP siden dengang furnaces ikke virkede ordenligt.
Hvor har du hørt om crafters.dk:
Gennem en ven fra min skole.
Venner på serveren?
En, men kan desværre ikke huske hans Minecraft navn.
Hvorfor vil du joine vores server:
Fordi jeg ikke har nogle andre steder at tage hen, og en af mine venner nævnte den her server for mig.
Har du læst og forstået reglerne?
Yep, som en tidligere admin af en server har jeg også fuld forståelse for dem.
Håber det her er nok, serveren lyder som et godt sted som jeg ihvertfald ville være glad for at blive en del af, hvis jeg bliver accepteret.
-Mike.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
- CptTomatoKing