Application.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
giantbob

Application.

Post by giantbob »

Dit Navn: Giantbob

Dit Minecraft Navn: bobtnaig

Alder: Mind if I don't say? Nothing personal, age is just personal to me. I'm above 18 and below 45.

Sted: Le denmarque

Interesser: Le minecraft, internet memes, internet pop kultur, awesome RPG spil med et smut til fps og 3rd person shooters

Minecraft erfaring: et par måneder, det går steady op ad. har spillet fast på Theorycraft's server ~ og har en god erfaring i sp.

Hvor har du hørt om crafters.dk: kid bro, iPyroNinja.

Venner på serveren? Samme som det sidste svar. I am so rrrronellyy.

Hvorfor vil du joine vores server: Essentially, så vil jeg bare spille lidt med min bro, men på længere sigt vil jeg selvfølgelige bidrage til fællesskabet med bygninger, vittigheder og vedligeholdelse. Derudover så finder jeg skyworld totalt awesome. ~ I det hele taget vil jeg nok gerne helst bygge med min kid bro - det ville være kodylt, y'all.

Har du læst og forstået reglerne? Yes sir.

Jeg har bare udfyldt det ansøgnings template der var blevet lagt ud. hvis der kræves mere af mig, må i lige give lyd. Jeg har tidligere skrevet en udførlig ansøgning (til theorycraft), som jeg med glæde vil linke jer til (denne er dog på engelsk) ~ hvis dette kunne blive nødvendigt.
Kærligst, Giantbob.
iPyroNinja

Re: Application.

Post by iPyroNinja »

ma bro!
RLarsen

Re: Application.

Post by RLarsen »

den er godkendt

hiv fat i en admin/mod online og du vil blive quizzet lidt i vores regler før vi promoter dig
Image
Post Reply