Navn: Helena
Minecraft navn: Helenahh
Alder: 16
Bopæl: Nordjylland
Interesser: Minecraft, bøger, kæresten, Grepolis.
Minecraft erfaring: Har spillet Minecraft i snart et år tror jeg, spillede mest multiplayer, da Sejer4 engang havde en server.
Hørte om serveren gennem spilleren Sejer4. Vi havde i et stykke tid ledt efter en ordenlig minecraft server. Han fandt så denne og vi er blevet enig om at det bliver denne.
Venner på serveren: Kender som sagt spilleren Sejer4, er igang med at overtale 2 af mine fætre til og begynde og spille på denne server.
Hvorfor jeg vil joine serveren: Som sagt har jeg længe ledt efter en god server, efter Sejer4's server med nedlagt. Vi har tideligere har haft store problemer med grieffers. Er ikke så glad for pvp, men synes det er dejligt at muligheden er der i en anden verden, hvis man nu en dag skulle ud med nogle aggressioner!
Er desuden helt forelsket i denne Skyworld! Sejer4 har vist mig lidt rundt, og det ser dejligt ud.
Til daglig går jeg på Vesthimmerland gymnasium, er desuden kæreste med spilleren Sejer4
Håber og kunne komme til at bygge min elskede katedral på serveren.
Reglerne er læst og forstået.
Ansøgning :D
- Helena
Ansøgning :D
Last edited by Helena on 21 Aug 2011, 21:18, edited 1 time in total.
- xcanner
Re: Ansøgning :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)Helena wrote:Minecraft navn: Helenahh
Alder: 16
Jeg har i et stykke tid ledt efter en ordenlig minecraft server, sammen med spillen Sejer4. Han fandt så denne og vi er blevet enig om at det bliver denne, bla. fordi vi tideligere har haft store problemer med grieffers. Er ikke så glad for pvp, men synes det er dejligt at muligheden er der i en anden verden, hvis man nu en dag skulle ud med nogle aggressioner!
Er desuden helt forelsket i denne Skyworld!
Til daglig går jeg på Vesthimmerland gymnasium, er desuden kæreste med spilleren Sejer4
Har spillet Minecraft i snart et år tror jeg, og det er jo et fantastisk spil, men det ved vi jo alle
Håber og kunne komme til at bygge min elskede katedral på serveren.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
PS: se evt. på din kærestes ansøgning viewtopic.php?f=16&t=1756&hilit=sejer4
It's all about the community
- xcanner