alder:18
har læst alt
vil godt joine er admin på en aden server
jeg er ny
- julemand101
Re: jeg er ny
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)alder:18
har læst alt
vil godt joine er admin på en aden server
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- KayL0w
Meget enig med Julemand101, der mangler en masse kød på den ansøgning
- johaboha
Ansøgning
Navn: Johan
Minecraft navn: Johaboha
Alder: 13
By: Ballerup
Interresser: Jeg kan godt lide hunde og spil. Udover det går jeg til tennis og løber hver anden dag med min bror.
Jeg har spillet minecraft I ca. 1 måned så kender lidt til det, er også admin på en af mine venners server. Men da det kun er ham, mig og andre fra klassen som er der og da den kun er online når min ven er online, vil jeg gerne være i en anden dansk server
Andet om mig: Jeg er en yngste af en søskendeflok på 3, den ældste bor ikke lænegere hjemme og den midterste går i 2.G, jeg selv går i 7. klasse. Jeg bor med min bror, mor, far og hund. Jeg spiller en del spil udover MC, fx Battlefield heroes, Battlefield 2 og andre skydespil.
Jeg vil gerne joine jeres server fordi jeg gerne vil spille med andre danske MC spillere, og ikke bare spille alene, jeg har ledt meget efter en aktiv dansk server, og fandt nu denne, som ser temlig god, og aktiv ud. Jeg vil gerne se andres ideer til gode bydninger, og vil gerne vise mine egne
Har du læst reglerne?: Jep de er læst og forstået.
Minecraft navn: Johaboha
Alder: 13
By: Ballerup
Interresser: Jeg kan godt lide hunde og spil. Udover det går jeg til tennis og løber hver anden dag med min bror.
Jeg har spillet minecraft I ca. 1 måned så kender lidt til det, er også admin på en af mine venners server. Men da det kun er ham, mig og andre fra klassen som er der og da den kun er online når min ven er online, vil jeg gerne være i en anden dansk server
Andet om mig: Jeg er en yngste af en søskendeflok på 3, den ældste bor ikke lænegere hjemme og den midterste går i 2.G, jeg selv går i 7. klasse. Jeg bor med min bror, mor, far og hund. Jeg spiller en del spil udover MC, fx Battlefield heroes, Battlefield 2 og andre skydespil.
Jeg vil gerne joine jeres server fordi jeg gerne vil spille med andre danske MC spillere, og ikke bare spille alene, jeg har ledt meget efter en aktiv dansk server, og fandt nu denne, som ser temlig god, og aktiv ud. Jeg vil gerne se andres ideer til gode bydninger, og vil gerne vise mine egne
Har du læst reglerne?: Jep de er læst og forstået.
- RLarsen
hvordan kan du gå fra at være 18 i din første "ansøgning" til 13 i den her?
Absolut ingen grund til at lyve om alder da vi ingen alderkrav har - vi har dog et krav at folk gerne skulle være lidt modne og at lyve er ikke videre modent
Absolut ingen grund til at lyve om alder da vi ingen alderkrav har - vi har dog et krav at folk gerne skulle være lidt modne og at lyve er ikke videre modent