Trade i spawn? Nu må det stoppe

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Kofodz

Trade i spawn? Nu må det stoppe

Post by Kofodz »

Kan vi ikke hurtig blive enige om at trade huset, er blevet bygget for at blive brugt!
Så derfor kan jeg ikke forstå at folk blive ved med at stå i spawn og smide ting til hinanden, der er vel lige nemt at skrive /spawn eller /warp trade.
Så er det ikke snart på tide der bliver sat lys på at folk skal benytte trade området så vi undgår at folk samler ting op der ikke er deres i spawn området ?

Der er et lille rum i trade hvor man kan smide ting ned i noget vand, også bliver det ført over til sin ven man handler med. Hvorfor ikke benytter det?

Jeg beklager dette "sureopstød" men denne hændelse skete for mig idag, at jeg samlede noget op der ikke var mig, jeg afleveret tilbage og prøve at forklare at det nok var en ide at benytte sig af trade området, men det endte ud i at jeg var et fjols.
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
julemand101

Re: Trade i spawn? Nu må det stoppe

Post by julemand101 »

Så snart jeg kan få forbindelse til serveren vil jeg sætte et skilt i spawn omkring det. Xcanner's router har vidst fået et surt opstød så vi er nød til lige at vente til xcanner kommer hjem og kan genstarte den manuelt. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Kofodz

Post by Kofodz »

Mange tak :)
Drdiller

Post by Drdiller »

Problemet var ikke at du samlede det op, det var heller ikke at du gav det tilbage.
Det var din måde at punke folk til at gå i trade .. og ja jeg er enig i at de ligeså godt kan gøre det i trade men hele din indstilling til at tage ting der ligger på jorden er super nederen og derfor syntes jeg du er et fjols.

Det at vi spiller sammen flere hundrede mennesker gør at man udover det med at følge reglerne også skal følge
sociale regler. Du stjæler da heller ikke 100 kr. fra en bare fordi han taber dem i nærheden af dig men at de var tiltænkt en anden.
ja du afleverede tilbage men din påstand om at det skal handles i trade gør også at jeg personligt ikke kan stole på dig og derfor igen er du et fjols "i mine øjne"

Pvp: ja du har da helt ret alle der er i pvp skal være forberedte på at kampe kan forekomme.
men personligt hvis nogen beder mig om at stoppe fordi de er igang med noget .. ligemeget hvor end jeg syntes den person er et fjols så lader jeg være. og derved at du ikke kan respektere den sociale adfærd af når folk siger .. hallo skrid ikke lige nu jeg er igang med at bygge noget cool. Gør dig igen til et fjols..

Tror du tager fjols på den forkerte måde "betydning af ordet : person som mangler kundskaber eller evner på et bestemt område; person som handler eller opfører sig ubetænksomt eller dumt"
xcanner

Post by xcanner »

julemand101 wrote:Så snart jeg kan få forbindelse til serveren vil jeg sætte et skilt i spawn omkring det. Xcanner's router har vidst fået et surt opstød så vi er nød til lige at vente til xcanner kommer hjem og kan genstarte den manuelt. :)
Så kører den igen :)
It's all about the community
julemand101

Post by julemand101 »

Skiltet er blevet placeret nu. Håber ikke der er nogen tvivl nu.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Kofodz

Post by Kofodz »

Drdiller:

Jeg samlede ikke det coal op med vilje, men da jeg afleveret det tilbage, fortalt jeg at der var blevet bygget et trade området for at blive brugt. Så kan slet slet slet! ikke forstå hvorfor du overhovedet blander dig. Når du ikke engang var der til hendelsen.

Pvp:

Folk kan da bare holde sig væk fra PVP hvis de ikke kan klare at blive dræbt, derfor har vi en normal verden hvor folk kan bygge i fred. Jeg tager til PVP for at slås, så er jeg lidt ligeglad med om folk skal ud og bygge, hvis de vil bygge er der massere af plads i normal world.

Jeg overholder alle regler, så det fint du kalder mig et fjols det jo din mening, og den skal der være plads til, jeg spiller som jeg gør. Syntes bare det er nogle ufattelige dårlige argumenter du kommer med..
Last edited by Kofodz on 25 Aug 2011, 15:57, edited 1 time in total.
Kofodz

Post by Kofodz »

Mange tak Jule!

Lige den løsning jeg ledte efter
julemand101

Post by julemand101 »

Drdiller:
Bare for at få det på det rene er det komplet ligemeget hvad du synes omkring PvP. Reglerne er ret klare hvad angår PvP og hvis du ikke ønsker at deltage i PvP skal du ikke være i PvP området. Man er ikke et fjols bare fordi man gør hvad du har lov til ifølge reglerne. Derimod kan du kalde os admins og moderatorer for fjolser over at vi har tilladt at man kan slå alle ned i PvP. Men det gør ikke Kofodz til noget fjols.

Og så stopper vi lige den her debat nu!
Casper98dk

Post by Casper98dk »

julemand101 wrote:Drdiller:
Bare for at få det på det rene er det komplet ligemeget hvad du synes omkring PvP. Reglerne er ret klare hvad angår PvP og hvis du ikke ønsker at deltage i PvP skal du ikke være i PvP området. Man er ikke et fjols bare fordi man gør hvad du har lov til ifølge reglerne. Derimod kan du kalde os admins og moderatorer for fjolser over at vi har tilladt at man kan slå alle ned i PvP. Men det gør ikke Kofodz til noget fjols.

Og så stopper vi lige den her debat nu!
Syntes godt om :)

Jo Syntes også folk skal bruge trade.. det gør jeg også når jeg skal trade... jeg skulle ikke trade... jeg skulle bare hurtigt have kastet noget coal i hovedet.... Jeg ved godt at vi bare kunne bruge trade... Men det var jo bare en hurtig ting... :) Og hvis jeg forstår dig ret har du intet imod at man gør det i spawn... men personligt syntes du det er dumt. :) og det er helt fint :ugeek: Jeg har det også (ofte) på samme måde.. Men denne gang var det andet hurtigere..

. Og alt det der "Fjols" du har sagt hver 5. minut, DrDiller... I mine øjne er det bare en gang mudder kastning... Og det er lidt barnligt, (i mine øjne) Første gang du sagde fjols var det fint, men 7.-8. gang blev det bare dumt. :| Men det er som sagt bare min mening :)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply