Notch fortæller om 1.8

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
RLarsen

Notch fortæller om 1.8

Post by RLarsen »

her er et lille interview hvor notch fortæller lidt om de nye features der kommer i 1.8

http://www.youtube.com/watch?v=PcNgWEhlAxg
Image
Marcus007363

Re: Notch fortæller om 1.8

Post by Marcus007363 »

Omg den enderman er meget sejere end jeg troede. og var der andre end mig der hørte Notch sige at de vil dele updaten op i to dele og den første del vil måske komme ud om nogle få uger?
(y)
julemand101

Post by julemand101 »

Jens (ham der står for Minecraft i øjeblikket mens Notch arbejder på et nyt projekt) har skrevet følgende på Twitter:
The plan right now is to release the "PAX version" of Minecraft ASAP, but there is some crucial work remaining. Sep 8th is a good guess
Så ja vi ser højst sandsynligt en opdatering i nærheden af torsdag i næste uge. Admin og moderatorer diskuttere allerede omkring planerne for serveren så vi er informeret. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Rekalty

Post by Rekalty »

Plus et par dage for at få Bukkit up to speed :)
PennisPuff

Post by PennisPuff »

NICE ;)
julemand101

Post by julemand101 »

Rekalty wrote:Plus et par dage for at få Bukkit up to speed :)
Vi kommer nok senere med mere information omkring dette men jeg kan allerede sige nu at i skal lade vær med at opdatere spillet indtil vi siger til eller i er 110% sikker på at have en backup af den nuværende version af Minecraft da det ikke er sikker vi får opdateret lige med det samme og det vil derfor være en skam hvis i derfor ikke kan komme ind på serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Casper98dk

Post by Casper98dk »

det der "skill point" Skuffer mig SYGT meget.. Det har intet med minecraft og gøre, i mine øjne :C
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Rekalty

Post by Rekalty »

Casper98dk wrote:det der "skill point" Skuffer mig SYGT meget.. Det har intet med minecraft og gøre, i mine øjne :C
Jeg ser det fint nok, hvis man blev bedre til de ting man gjorde meget, ei grave... Men det med exp-chunks på jorden, virker bare underligt. Og endnu mere trist, at han ikke engang helt ved hvad man skal bruge det til endnu, det er lidt som med andre ting de laver, ei achivements, de ligger det ind, men det har ikke rigtigt noget formål...
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Rekalty wrote:
Casper98dk wrote:det der "skill point" Skuffer mig SYGT meget.. Det har intet med minecraft og gøre, i mine øjne :C
Jeg ser det fint nok, hvis man blev bedre til de ting man gjorde meget, ei grave... Men det med exp-chunks på jorden, virker bare underligt. Og endnu mere trist, at han ikke engang helt ved hvad man skal bruge det til endnu, det er lidt som med andre ting de laver, ei achivements, de ligger det ind, men det har ikke rigtigt noget formål...
Det eneste jeg ikke vil kunne lide ved at blive hurtigere til at gøre ting man gør meget er at RL vil kunne lave obsidian minen dobbelt så stor på nogle få uger! :lol:
Jeg kan ikke se problemet i at exp er i form af drops.. men hvis man skulle få dem af at smadre ting så skulle de gøres lidt mere rare så der ikke vælter ud med exp hver gang man smadre noget..

ps var jeg den eneste der lagde mærke til at zombis har et nyt drop?
To mine, or not to mine...
MemorianX

Post by MemorianX »

alle nye features kan følges på http://www.minecraftwiki.net/wiki/Upcoming_features og det med zombies har været kendt et stykke tid
Post Reply