Hej, jeg har ikke været aktiv på serveren i nogle uger, og har i dag prøvet at logge på, med det beklagelige resultat at jeg blev nægtet adgang på grund a ban.
Jeg kender ikke årsagen bag denne ban, og spørger derfor her om, jeg kan få denne opklaret.
Mvh Shooo
årsag til ban
- miscje
Re: årsag til ban
Det er mig, der har bannet dig. Du har rodet rundt i min kiste, og taget noget. Der stod endda lige over kisten, at der ikke måtte rodes i den, da det er min... Derfor!
You stay classy
- Marcus007363
Ikke for noget og jeg ved godt det er en regel at man ikke må rode i andres kister selvom de er åbne men de fleste låser dem jeg holder ikke med nogen men spørger hvorfor du ikke har låst den?miscje wrote:Det er mig, der har bannet dig. Du har rodet rundt i min kiste, og taget noget. Der stod endda lige over kisten, at der ikke måtte rodes i den, da det er min... Derfor!
(y)
- xcanner
Der kan være flere årsager til ikke at låse kister, f.eks. at mange andre skal have adgang til at putte ting i dem. Men om kister er låst eller ej, er reglerne meget klare og ikke til at misforstå.Marcus007363 wrote:Ikke for noget og jeg ved godt det er en regel at man ikke må rode i andres kister selvom de er åbne men de fleste låser dem jeg holder ikke med nogen men spørger hvorfor du ikke har låst den?miscje wrote:Det er mig, der har bannet dig. Du har rodet rundt i min kiste, og taget noget. Der stod endda lige over kisten, at der ikke måtte rodes i den, da det er min... Derfor!
It's all about the community
- miscje
Som xcanner rigtignok siger, er det fordi nogle spillere får lov at bruge den. Når der så kommer nye spillere til, gider jeg ikke ind og tilføje deres navn hver gang. Desuden er der en lille sidegevinst ved det, ved at vi får adskilt fårene fra bukkene. Men uanset hvad, er det et klokkeklart regelbrud, og jeg forstår heller ikke du gjorde det når der var et skilt lige ovenover - så du var advaret to gange...
You stay classy