Ansøgning til crafters.dk om at bygge

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
justi500
Posts: 2
Joined: 09 Sep 2011, 20:12

Ansøgning til crafters.dk om at bygge

Post by justi500 »

Hej crafters jeg er 22 år født i 89. heder Benjamin. jeg kan godt lide minecraft og at bygge ting i virklighedn med lego. mincraft kan jeg lide for man kan bygge hvad man vil uden granser. jeg kan lide severn forde at der så mange forskelige ting, jeg vil gerne kave nogle fler flotte ting på servern.mit navn på crafters er justi500 og mit navn på minecraft er justi500. :D jeg har læst reglerne og har fårstået dem, jeg kan lide dem og vil følge dem :D jeg er ordblind så min søn hjælper mig så han det ham som skrver ikke mig alser mig benjamin det min søn jonas (mig jonas som skriver)min far er ordblind så jeg hjælper ham. min mor er død der får hjælper jeg ham jeg lyver ikke. hej hej håber i tror på min søn det rigtigt og vi spiller sammen når vi spiller på crafters eller han ser på han hjælper mig det kan han godt lide han er 10År
Last edited by justi500 on 21 Sep 2011, 14:52, edited 9 times in total.
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: Ansøgning til crafters.dk om at bygge

Post by Gulerod »

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Ansøgning til crafters.dk om at bygge

Post by Rekalty »

justi500 wrote:Hej crafters jeg er 22 år født i 80. heder Benjamin. jeg kan godt lide minecraft og at bygge ting i virklighedn med lego. mincraft kan jeg lide for man kan bygge hvad man vil uden granser. jeg kan lide severn forde at der så mange forskelige ting, jeg vil gerne kave nogle fler flotte ting på servern.mit navn på crafters er justi500 og mit navn på minecraft er justi500. :D jeg har læst reglerne og har fårstået dem, jeg kan lide dem og vil følge dem :D
Hvis du virkeligt er 22 år, og født i 1980, hvilket i sig selv er imponerende, da det vil betyde at du lavede denne ansøgning for 9 år siden... så synes jeg det er på tide, at du får hjælp med din stavning, eller ordblindhed.

Du får en chance for at lave denne ansøgning seriøst, at du ikke staver super godt kan jeg nemt se fra, men direkte lyve kommer du ingen vejne med.
User avatar
justi500
Posts: 2
Joined: 09 Sep 2011, 20:12

Re: Ansøgning til crafters.dk om at bygge

Post by justi500 »

justi500 wrote:Hej crafters jeg er 22 år født i 89. heder Benjamin. jeg kan godt lide minecraft og at bygge ting i virklighedn med lego. mincraft kan jeg lide for man kan bygge hvad man vil uden granser. jeg kan lide severn forde at der så mange forskelige ting, jeg vil gerne kave nogle fler flotte ting på servern.mit navn på crafters er justi500 og mit navn på minecraft er justi500. :D jeg har læst reglerne og har fårstået dem, jeg kan lide dem og vil følge dem :D jeg er ordblind så min søn hjælper mig så han det ham som skrver ikke mig alser mig benjamin det min søn jonas (mig jonas som skriver)min far er ordblind så jeg hjælper ham. min mor er død der får hjælper jeg ham jeg lyver ikke. hej hej håber i tror på min søn det rigtigt og vi spiller sammen når vi spiller på crafters eller han ser på han hjælper mig det kan han godt lide han er 10År
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning til crafters.dk om at bygge

Post by miscje »

Du er 22 og din søn er 10??

Jeg har svært ved at tro på ægtheden af denne ansøgning...
You stay classy
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: Ansøgning til crafters.dk om at bygge

Post by Gulerod »

Inaktiv
Post Reply