Operation Oprydning!

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Operation Oprydning!

Post by xcanner »

Som I alle forhåbentlig har bemærket, er spawnområdet og en stor del at spawnbyen fået et stort ansigtsløft. Det er wufei der står for det hele. For at få lidt mere liv tilbage i spawnbyen, er det nu muligt at overtage gamle bygninger.

Det kræver følgende for at overtage en bygning:

- Bygningen er tydeligvis ikke færdig, eller overholder ikke de gældende regler.
- Bygningen er "forladt".
- En moderator skal godkende det.

Man forpligtiger sig til at enten fjerne bygningen og bygge en ny, eller forsætte og gøre bygningen helt færdig.
It's all about the community
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Operation Oprydning!

Post by Rekalty »

Jeg kan vist tælle et par stykker, der ikke helt holder sig til de nuværende regler :D
User avatar
WozFox
Posts: 16
Joined: 11 Aug 2011, 15:08

Re: Operation Oprydning!

Post by WozFox »

OBS
hvis det tænkes at rive biblioteket ned, så er jeg altså stadig igang med at færdiggøre det.
Jeg har bare desværre opdateret til 1.8 og så kan jeg jo ikke komme ind på serveren :(

når craftbukkit 1.8 kommer bliver biblioteket færdigt!!!

mvh wozfox
Mmm... KAGE
User avatar
casperlt1
Posts: 65
Joined: 21 Jun 2011, 20:35
Location: Et sted!

Re: Operation Oprydning!

Post by casperlt1 »

Hvad skal man gøre for at få sådan et grund der :)
Mange får, er bedre end en ged.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Operation Oprydning!

Post by xcanner »

casperlt1 wrote:Hvad skal man gøre for at få sådan et grund der :)
Erhm, læs min post:


Det kræver følgende for at overtage en bygning:

- Bygningen er tydeligvis ikke færdig, eller overholder ikke de gældende regler.
- Bygningen er "forladt".
- En moderator skal godkende det.

Man forpligtiger sig til at enten fjerne bygningen og bygge en ny, eller forsætte og gøre bygningen helt færdig.
It's all about the community
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: Operation Oprydning!

Post by CptTomatoKing »

Med andre ord:
Hvis bygningen er grim (ikke færdig/ødelagt) eller af en anden grund ikke passer ind og ejeren er løbet skrigende bort - så kan bygningen blive din for altid og du må helt selv bestemme hvad du vil gøre med den - hvis en mod/admin siger god for det :D
Du har ansvaret for hvad der er/bliver bygget på grunden efter du overtager den. Alt du bygger skal overholde alle reglerne der kan findes på hjemmesiden. Du skal også huske at det du bygger skal være værd at se på og du skal ikke løbe skrigende bort så vi er fri for at give grunden videre. Ps jeg har ikke ansvaret for om der mangler nogle detaljer eller om hele posten er misledende eller for den sags skyld skulle blive ændret noget - jeg skriver bare.
To mine, or not to mine...
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Operation Oprydning!

Post by Casper98dk »

007mads1 wrote:Med andre ord:
Hvis bygningen er grim (ikke færdig/ødelagt) eller af en anden grund ikke passer ind og ejeren er løbet skrigende bort - så kan bygningen blive din for altid og du må helt selv bestemme hvad du vil gøre med den - hvis en mod/admin siger god for det :D
Du har ansvaret for hvad der er/bliver bygget på grunden efter du overtager den. Alt du bygger skal overholde alle reglerne der kan findes på hjemmesiden. Du skal også huske at det du bygger skal være værd at se på og du skal ikke løbe skrigende bort så vi er fri for at give grunden videre. Ps jeg har ikke ansvaret for om der mangler nogle detaljer eller om hele posten er misledende eller for den sags skyld skulle blive ændret noget - jeg skriver bare.
Nice sidste del :)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: Operation Oprydning!

Post by CptTomatoKing »

Takker.. Tror faktisk den del kunne blive en gos signatur :P
To mine, or not to mine...
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Operation Oprydning!

Post by Casper98dk »

007mads1 wrote:Takker.. Tror faktisk den del kunne blive en gos signatur :P

yes :) Min Signatur er da også lidt sjov :P
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
User avatar
Wufei
Posts: 190
Joined: 06 Nov 2010, 10:01

Re: Operation Oprydning!

Post by Wufei »

Jeg beklager meget, at jeg ikke har været så meget online på serveren de sidste par dage, men er lidt ophængt med at sætte lejligheden i stand og søge jobs for tiden ;)

Men skriv endelig hvis i har udset jer en grund, gerne med et screenshot så jeg ved hvilken grund der er tale om ;)

/Wufei
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
Post Reply