Ansøgning - Monteque

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Monteque
Posts: 1
Joined: 24 Sep 2011, 14:00

Ansøgning - Monteque

Post by Monteque »

Dit Navn: Jean Boss Henrichsen

Dit Minecraft Navn: Monteque

Alder: Jeg er 31 år.

Sted: Jeg bor i Storkøbenhavn (Husum)

Interesser: Jeg nyder at løbe. Løber 2-3 gange om ugen. Ellers, når jeg skal slappe af, bliver det til nogle film eller afkobling foran computeren. Jeg spiller pt Minecraft, Wow, og Trackmania.

Minecraft erfaring: Spiller Minecraft på en privat server, med 4 venner. Har spillet i knap 1 år. Har kun spillet mulitiplayer minecraft. Har både spillet survivial og creative mode.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Har læst jeres tråd på dailyrush.dk. Og har længe fuldt med i debatten på dailyrush.dk og nu også jeres site.

Venner på serveren? Jeg kender desværre ikke nogle på serveren, men det kommer jeg forhåbentlig til. Dog vil jeg nok kunne kende nogle nicks fra dailyrush.dk. Dette er dog ikke ensbetydende med, jeg kender disse personer.

Hvorfor vil du joine vores server:
Kunne være fedt at spille med andre danskere, der deler samme interesse for minecraft som jeg gør.
Og spille i en verden, hvor vi kan udveksle erfaringer og andre gode minecraft ideer. Elsker at bygge og være kreativ. Så håber jeg kan tilbyde noget, i ikke har bygget endnu.

Har du læst og forstået reglerne? Yep, jeg har læst og forstået jeres regler. :)
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning - Monteque

Post by xcanner »

Godkendt, hop på serveren og få en test på reglerne.
It's all about the community
Post Reply