Så har jeg fået taget mig sammen til at tage et par screen-shots, håber i synes om min private bank
Som I kan se, er pyramiden lavet af to lag glas, så lavaen løber mellem de to lag. Øverst i hulen er der et lag glas som er lagt på havbunden, så man kan se ned i min hule hvis man kigger over vandet.
Jeg er stadigvæk i gang med at grave ud i den venstre og øverste kant, så det bliver en firkant.
Jaksehoff's private bank!
- xcanner
Re: Jaksehoff's private bank!
Flot lavet, det er endnu mere imponerende når man ser det in-game! Hvor er det henne, der er godt nok et skilt ved spawn der siger følg stien, men stien forgrener sig en del gange efter det skilt
It's all about the community
- Hoffe
xcanner wrote:Flot lavet, det er endnu mere imponerende når man ser det in-game! Hvor er det henne, der er godt nok et skilt ved spawn der siger følg stien, men stien forgrener sig en del gange efter det skilt
Jeg har prøvet at fjerne skiltet, for det er måske en lidt dum ide at hvis folk hen til hvor man gemmer alle sine ting
Der er bare et problem, og det er at skiltet bliver beskyttet af World tree, så jeg kan ikke fjerne det. Heller ikke Gulerod kunne, så hvis det ikke er for meget at forlange, ville det være fedt hvis du lige ville kigge på det.
- xcanner
Er fjernetHoffe wrote:xcanner wrote:Flot lavet, det er endnu mere imponerende når man ser det in-game! Hvor er det henne, der er godt nok et skilt ved spawn der siger følg stien, men stien forgrener sig en del gange efter det skilt
Jeg har prøvet at fjerne skiltet, for det er måske en lidt dum ide at hvis folk hen til hvor man gemmer alle sine ting
Der er bare et problem, og det er at skiltet bliver beskyttet af World tree, så jeg kan ikke fjerne det. Heller ikke Gulerod kunne, så hvis det ikke er for meget at forlange, ville det være fedt hvis du lige ville kigge på det.
- CptTomatoKing
- xcanner
Spawnområdet er lidt speciel, da "vanilla" permissions overrider mod permissions.007mads1 wrote:skulle admins ikke kunne fjerne alt?
- CptTomatoKing