Auto Repair

Diskussion af klient/server mods og texturepacks.
Post Reply
felixdq

Auto Repair

Post by felixdq »

Et plugin som gør at ens udstyr reparerer sig selv.
Man kan sætte det til at koste f.eks. 2 cobblestone at reparerer en stone pickaxe.
Den gør det automatisk så man skal ikke selv huske og gøre det hele tiden.
Man behøves heller ikke at have 1000 pickaxes med ned når man skal mine :lol:

http://forums.bukkit.org/threads/mech-a ... r-987.565/
This message will self-destruct in 15 seconds
kirkhammer

Re: Auto Repair

Post by kirkhammer »

da du nu er ny vil jeg lige fortælle dig en lille ting som vi har haft oppe og køre på denne server og som vi mods og admins er stolte af.... vi prøve at køre denne server så meget vanilla som muligt hvilket betyder vi så vidt muligt kun gør det som notch havde tiænkt sig det (dog med nogle enkelte plugins som gør det nemmere for os mod/admins at udføre vores arbejde.

så derfor tror jeg jeg kan sige med næsten 100% sikkerhed at dette plugin ikke vil blive brugt.
The kirkhammer has spoken.
felixdq

Post by felixdq »

Det havde jeg også lidt på fornemmelsen, men ville alligevel lige forslå den :)
This message will self-destruct in 15 seconds
julemand101

Post by julemand101 »

kirkhammer har meget korrekt fortalt min holdning til dette plugin. Jeg har set på det før og vi er (som før nævnt) kommet frem til at gøre tingene så vanilla som muligt. Årsager er der mange af men det gør det blandt andet langt nemmere at administrere serveren eftersom vi ikke skal være afhængige af endnu flere plugins ved hver opdatering. Håber du har forståelse for vores beslutning i denne sag. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply