Grund og bygninger til salg

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Wufei

Grund og bygninger til salg

Post by Wufei »

Som flere af jer sikkert har bemærket, er vi gået i gang med operation "Renovering af Crafters Big Apple" og i den forbindelse har vi udpeget en række grund og gamle forladte bygninger, og sat dem til salg!

Selve grunden koster som sådan ikke noget. Vi forventer blot at man dedikere sig til at bygge noget nyt og inspirerende, der samtidig er pænt og vil præge Hovedbyen. Det vil med andre ord sige, bygninger bygget i jord, sand, gravel og cobble er banlyst, lige såvel som bygninger der kun er et "skur".

Der vil være nogle særlige retningslinjer man skal overholde, som kan være individuelt fra grund til grund. Vi vil typiske beskrive dem, da visse regler såsom "20 bloks reglen" ikke altid kan overholdes.

Har man først sagt ja til en grund, skal man bygge det færdigt inden for en rimlig tidshorisont, ellers bliver grunden frataget og sat til salg igen. Vi vil løbende holde øje med udviklingen på de pågældende grunde.

Så kig rundt omkring i byen efter skilte med teksten "Til salg" hvis Du skulle være interesseret. Ikke alle grunde er lige nær spawnområdet. Vi vil typisk kører efter "først til mølle" princippet og man kan ikke reservere for andre eller mere end én grund pr. spiller.

Edit: Hvis i eventuelt ser nogle områder i Hovedbyen som ikke er til salg, men hvor der kunne tænkes at laves noget virkelig kreativt, fx parker, monumenter eller diverse bygninger, så kom endelig med jeres forslag.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
Rabjerg

Re: Grund og bygninger til salg

Post by Rabjerg »

Hvis det var muligt, ville jeg gerne lave en hyggelig park.
Kræver bare et relativt stort område for at give et godt indtryk.
Wufei

Post by Wufei »

Rabjerg wrote:Hvis det var muligt, ville jeg gerne lave en hyggelig park.
Kræver bare et relativt stort område for at give et godt indtryk.
Hej Rabjerg,

Hvor stort et område taler vi om, 20 x 20 blokke?
Pt. er vi i færd med at lave en stor central park mellem World Tree og Banken, men vi har flere områder rundt om som er relative store og der vil sagtens kunne være plads til en mellemstor park. Vi kan evt. mødes ingame på et tidspunkt og gå lidt rundt og udpege nogle mulige grundarealer.
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Jeg vil gerne lave en kontorbygning, har en fundet en cobble bugning som jeg vil se om jeg måtte fjerne og bygge en stor kontorbygning. Kan vi snakke in-game Wufei? The Hive Building... :)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Wufei

Post by Wufei »

Det kan vi godt se på Casper98dk, fang mig ingame ;)
kaffeluskeren

Post by kaffeluskeren »

Tror også at fatKaizer og jeg er interesseret i at bygge noget snedigt, men vender lige tilbage når vi har noget mere konkret at fremlægge! :)
/kaffe
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Hvornår er du på igen wufei? Har fundet en grund jeg er intresseret i :D

Ps: Grunden til at jeg spørger dig og ikke xcanner er fordi han ved ikke hvorfor grunden er til salg :?
(y)
Post Reply