accepted

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
tomrocker
Posts: 1
Joined: 03 Oct 2011, 15:01

accepted

Post by tomrocker »

Jeg vil gerne ind på servern og kunne bygge, fordi at den ser sjov ud :D. Og at kunne bygge i servern må være mega fedt, fordi den ser sej ud ;) . Der er så mange seje ting på den som jeg vil prøve at bygge på servern, så den kan blive mega popular, og så der vil komme rigtig mange på den. Jeg håber i vil accepter den, så jeg kan bygge fordi i er mega gode til det og i er mega seje til at bygge ting på den. og i starten med de der skilte i spawn så kunne man godt nok godt forstå det, og jeg blev slet ikke i tvivl om hvad i mente i på skiltene :) . mega sejt, og vis jeg kunne komme til at bygge så vil jeg gør mig rigtig meget god :D . Jeg synes selv jeg er meget god til at lave ting i en server, fordi jeg har en selv men der kommer aldrig nogen i den :( . Men altså der er nogen jeg tit er sammen med, der synes den er fed at være med i. Så det var sådan derfor jeg vil være med i den håber i accepter den. FED bane :D.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: accepted

Post by xcanner »

tomrocker wrote:Jeg vil gerne ind på servern og kunne bygge, fordi at den ser sjov ud :D. Og at kunne bygge i servern må være mega fedt, fordi den ser sej ud ;) . Der er så mange seje ting på den som jeg vil prøve at bygge på servern, så den kan blive mega popular, og så der vil komme rigtig mange på den. Jeg håber i vil accepter den, så jeg kan bygge fordi i er mega gode til det og i er mega seje til at bygge ting på den. og i starten med de der skilte i spawn så kunne man godt nok godt forstå det, og jeg blev slet ikke i tvivl om hvad i mente i på skiltene :) . mega sejt, og vis jeg kunne komme til at bygge så vil jeg gør mig rigtig meget god :D . Jeg synes selv jeg er meget god til at lave ting i en server, fordi jeg har en selv men der kommer aldrig nogen i den :( . Men altså der er nogen jeg tit er sammen med, der synes den er fed at være med i. Så det var sådan derfor jeg vil være med i den håber i accepter den. FED bane :D.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
User avatar
Wufei
Posts: 190
Joined: 06 Nov 2010, 10:01

Re: accepted

Post by Wufei »

Hvorfor i al'verden har du kaldt din ansøgning 'accepted'!?
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
Post Reply