Ansøgning til minecraftserver

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
thomaskaufi

Ansøgning til minecraftserver

Post by thomaskaufi »

Navn: Thomas

Minecraft Navn: Thomaskaufi

Alder: 15

sted: København

Interesser: Er rigtig interreseret i kreative ting og sager, som for eksempel minecraft.
Har før været stor tilhænger af littlebigplanet, men spiller jeg ikke så meget mere fordi det er i 2D. Derudover spiller jeg rytmisk musik i en stor del af min fritid (så meget jeg kan klemme ind mellem lektier og minecraft ;)) og så cykler jeg også en hel del.

Minecraft erfaring: har lavet et par verdener (som jeg selv synes) er meget fede ;) da jeg blev introduceret til minecraft for noget tid siden blev jeg meget inspireret af det kreative pricip i at alt er muligt! så der gik ikke særlig længe før jeg selv købte spillet! har spillet online på et par offentlige servere men jeg syns ikke det er særlig fedt når der ikke er nogen regler, og det er også meget sjovere når der er danskere :D jeg har brugt meget tid på at udforske mulighederne i singleplayer og materialer, men så så jeg en af mine venner der spillede multiplayer, og så måtte jeg jo også prøve :P
jeg har også fikset lidt med at starte min egen lokale server på min computer som jeg så spiller lidt på med min fætter, men det var ret besværligt, så jeg fandt frem til en god minecraft server! :D

hvor har du hørt om crafters.dk:Jeg fik anbefalet denne server af en af mine venner, som siger at jeres server er den bedste han hedder gbl11

venner på serveren: gbl11

hvorfor jeg vil joine jeres server:
Fordi jeg har fået den anbefalet af en masse, og den er dansk. jeg synes ikke at regelsættet er herrer striks som det desværre nogen gange er hos andre, men her er de faktisk rigtig gode og fornuftige.

jeg har læst og forstået reglerne:Ja, jeg har læst reglerne grundigt, og som sagt synes jeg at de er rigtig gode! :)

Hilsen
Thomas
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
RLarsen

Re: Ansøgning til minecraftserver

Post by RLarsen »

by thomaskaufi » 05 Oct 2011, 12:38

Navn: Thomas

Minecraft Navn: Thomaskaufi

Alder: 15

sted: København

Interesser: Er rigtig interreseret i kreative ting og sager, som for eksempel minecraft.
Har før været stor tilhænger af littlebigplanet, men spiller jeg ikke så meget mere fordi det er i 2D. Derudover spiller jeg rytmisk musik i en stor del af min fritid (så meget jeg kan klemme ind mellem lektier og minecraft ) og så cykler jeg også en hel del.

Minecraft erfaring: har lavet et par verdener (som jeg selv synes) er meget fede da jeg blev introduceret til minecraft for noget tid siden blev jeg meget inspireret af det kreative pricip i at alt er muligt! så der gik ikke særlig længe før jeg selv købte spillet! har spillet online på et par offentlige servere men jeg syns ikke det er særlig fedt når der ikke er nogen regler, og det er også meget sjovere når der er danskere jeg har brugt meget tid på at udforske mulighederne i singleplayer og materialer, men så så jeg en af mine venner der spillede multiplayer, og så måtte jeg jo også prøve
jeg har også fikset lidt med at starte min egen lokale server på min computer som jeg så spiller lidt på med min fætter, men det var ret besværligt, så jeg fandt frem til en god minecraft server!

hvor har du hørt om crafters.dk:Jeg fik anbefalet denne server af en af mine venner, som siger at jeres server er den bedste han hedder gbl11

venner på serveren: gbl11

hvorfor jeg vil joine jeres server: Fordi jeg har fået den anbefalet af en masse, og den er dansk. jeg synes ikke at regelsættet er herrer striks som det desværre nogen gange er hos andre, men her er de faktisk rigtig gode og fornuftige.

jeg har læst og forstået reglerne:Ja, jeg har læst reglerne grundigt, og som sagt synes jeg at de er rigtig gode!

Hilsen
Thomas
god ansøgning - den er godkendt.

Hiv fat i en admin/mod når du er online næste gang og henvis til din ansøgning er blevet accepteret og du vil blive quizzet lidt i vores regler før du vil blive promoted
Image
Post Reply