Rasmus Riis.
Mit Ingame nick er Dj_rice (fordi jeg fjoller lidt rundt med virtuel dj til fester)
16 år
Nordjylland
Til daglig går jeg på en fodboldkostskole. Dvs. at jeg kan kun spille i weekenderne. Meget lidt i hverdagen hvis der virkelig er brug for det. Inden jeg begyndte på denne skole, spillede jeg en del wow, og counter strike.
Har spillet minecraft på en vens server, hvor vi har bygget en del seje ting. Som kæmpe slotte osv.
Har fundet crafters, igennem google > der næst diverse forummer. Søgte på en dansk server og mange anbefaldte mig denne.
Ingen endnu. Håber jeg kan få et par venner med herover.
En af de store grunde til jeg vil joine jeres server, er mængden af spillere. Det er altid sjovest at bygge sammen med folk. Fælleskabet er også helt unikt når byggeriet er igang. En anden grund er at mig og min ven gik i stå på vores server. Vi kunne simpelthen ikke finde på mere at bygge. Så jeg håber at få en hel masse inspiration. Så vil jeg gerne være med til at sætte mit præg på serveren.
Er netop færdig med at læse reglerne, for anden gang. Jeg er helt indforstået med det hele. Det er sådan nogle regler der skal til for at kører en server som jeres. Bare sådan en lille ting som at plante et nyt træ, er super vigtigt for de næste der har brug for træ.
Rasmus Riis - Dj_rice
Dj_Rice Ansøgning.
- kirkhammer
Re: Dj_Rice Ansøgning.
din ansøgning er godkendt kom in-game og tag testen.
The kirkhammer has spoken.