Ansøgning (en gang til)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
z1x

Ansøgning (en gang til)

Post by z1x »

Hejsa ... jeg har faktisk ansøgt, og været godkendt herinde før... men det er ved at være noget tid siden, og jeg har ikke været aktiv herinde i nogle måneder.. men men min gamle ansøgning ligger da her på forum endnu kan jeg se: viewtopic.php?f=16&t=202&p=695&hilit=z1x#p695 Der er egentligt ikke nogle ændringer i den, anden end min alder, som fra dags dato er +1 år (jup det er faktisk min fødselsdag i dag, så kom lige med et tillykke og craft mig en kage).
z1x's Ramle Ansøgning:
Dit Navn:
Rasmus

Dit Minecraft Navn:
z1x

Alder:
32

Sted:
Nordjyde på Sjælland

Interesser:
Som god gammel nørd, har jeg siden jeg fik min første C64 (a.k.a Brødkassen) været meget glad for computer og computerspil.. som en true nørd har jeg også altid mindst to 1d10 i min lomme.. for en sikkerheds skyld. Jeg arbejder med computer til dagligt, som grafisk designer og actionscript3 programmør, og når jeg har fri bliver jeg gerne ved... så jeg er lidt arbejdsskadet.. og som det sikkert også fremgår af denne tekst, er jeg også meget god til at ævle en hel masse... ...og så lider jeg af Minecraft.

Venner på serveren?
Jeg har pt. ikke nogle venner på jeres server (ikke hvad jeg ved af i hvert fald), men hvis jeg kan lokke min kæreste lidt, er jeg sikker på hun også gerne vil ansøge herinde, da hun også lider af minecraft.
Ellers regner jeg klart med at social omgang med andre på serveren vil hjælpe på det hele...

Hvorfor vil du joine vores server:
Ja, jeg har spillet minecraft i et godt stykke tid. Lidt singleplayer, og en hel del SMP på min egen server sammen med kæresten.. det bliver dog hurtigt lidt kedeligt kun at være to på en server.. og når man nu bruger så meget tid på at bygge med klodser, så kan man jo lige så godt dele sin glæde med andre som gør det samme... denne server ser både spænende og god ud, OG så er den jo dansk.. så der var ikke så meget at rafle om da jeg faldt over den, jeg glæder mig bare til at gøre det til mit andet hjem.

Har du læst og forstået reglerne?
Ja, og de virker meget fornuftige
Er der en admin der vil aktivere mig igen, så vil jeg blive glad :D

Åh ja... derudover, lad mig da lige reklamere lidt mere for mig selv *host host* ... siden jeg er tegner/illustrator samt gamer.... spytter jeg ofte den her slags ud:
Image
Grafisk design, geekware og andet shit...
http://www.z1x.dk
z1x

Re: Ansøgning (en gang til)

Post by z1x »

P.S.

Gik online på servern og fik "teleporteret" mig ud af start-rummet uden /warp (ja, det kan man åbenbart godt.. hvis man tænker sig om... lol ) ... og .. jeg kan se jeg har alle mine gamle ting og kan mine/crafte... så jeg står nok stadig på en whitelist, selvom jeg ikke har været inde i laaaang tid :)
Grafisk design, geekware og andet shit...
http://www.z1x.dk
miscje

Re: Ansøgning (en gang til)

Post by miscje »

Selvfølgelig godkendt igen. Bare kom ind og bliv promoted. Ps: fed tegning!
You stay classy
Post Reply