*POPUP* NY ANSØGNING *POPUP*

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
dibbern
Posts: 7
Joined: 08 Oct 2011, 21:12

*POPUP* NY ANSØGNING *POPUP*

Post by dibbern »

Dit Navn: Danny

Dit Minecraft Navn: dibbern

Alder: 14

Sted: Sønderjylland

Interesser: Jeg kan godt lide computer spil, spiller f.eks. Minecraft, Counter Strike: Source.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden 1.3 og jeg har faktisk ikke spillet så meget single player, da jeg syntes det bliver alt for ensomt ;) Har dog spillet en del multiplayer.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem kew04life

Venner på serveren? Jeg kender kew04life, sweekify og dksoren300398 irl.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil joine serveren fordi den ser god ud, og jeg har nogle venner som spiller på den ;)

Har du læst og forstået reglerne? Jeg forstår alle reglerne også dem gældende for "Sky World" og "PvP".
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: *POPUP* NY ANSØGNING *POPUP*

Post by xcanner »

dibbern wrote:Dit Navn: Danny

Dit Minecraft Navn: dibbern

Alder: 14

Sted: Sønderjylland

Interesser: Jeg kan godt lide computer spil, spiller f.eks. Minecraft, Counter Strike: Source.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden 1.3 og jeg har faktisk ikke spillet så meget single player, da jeg syntes det bliver alt for ensomt ;) Har dog spillet en del multiplayer.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem kew04life

Venner på serveren? Jeg kender kew04life, sweekify og dksoren300398 irl.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil joine serveren fordi den ser god ud, og jeg har nogle venner som spiller på den ;)

Har du læst og forstået reglerne? Jeg forstår alle reglerne også dem gældende for "Sky World" og "PvP".
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: *POPUP* NY ANSØGNING *POPUP*

Post by Rekalty »

Din anden ansøgning er allerede godkendt, så denne bliver blendet til en fin sovs og sendt til afrika.
Post Reply