accepted

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
handita123
Posts: 3
Joined: 30 Aug 2011, 20:45

accepted

Post by handita123 »

mit navn er tobias men i kan bare kalde mig for ta jeg kommer fra danmark selvføldig gør jeg det for ellers skrev jeg jo ikk dansk :lol: jeg bor i århus går på hasselager skole sammen med mine bedste venner som hedder thomas tobias g og lucas men tilbage til min ansøgning jeg kan godt lide minecraft frdi det er sjovt jeg kan godt lide det der med at bygge seje ting specialt på jeres seje server jeg kender lige nogen der på som exempel fodboldmat jeg går i kfk som er en klub i hasselager jeg er foresten 11 år gammel og spiller også call of duty mordern warfare 2 og counter strike source på pcjeg ser meget tv så jeg er lidt tv freak haha :lol: jamen så var det det jeg håber den her var god nok for det var min nummer 2 og hvis ikke så for jeg ikke lov men så ses vi måske hilsen TA
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: accepted

Post by kirkhammer »

handita123 wrote:mit navn er tobias men i kan bare kalde mig for ta jeg kommer fra danmark selvføldig gør jeg det for ellers skrev jeg jo ikk dansk :lol: jeg bor i århus går på hasselager skole sammen med mine bedste venner som hedder thomas tobias g og lucas men tilbage til min ansøgning jeg kan godt lide minecraft frdi det er sjovt jeg kan godt lide det der med at bygge seje ting specialt på jeres seje server jeg kender lige nogen der på som exempel fodboldmat jeg går i kfk som er en klub i hasselager jeg er foresten 11 år gammel og spiller også call of duty mordern warfare 2 og counter strike source på pcjeg ser meget tv så jeg er lidt tv freak haha :lol: jamen så var det det jeg håber den her var god nok for det var min nummer 2 og hvis ikke så for jeg ikke lov men så ses vi måske hilsen TA
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: accepted

Post by miscje »

Dette er tredje afvisning: viewtopic.php?f=17&t=1901

Afvist for good.
You stay classy
Post Reply