Ansøgning til en spændende server

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Nemisisdk

Ansøgning til en spændende server

Post by Nemisisdk »

Dit Navn: Martin Hansen

Dit Minecraft Navn: mh85

Alder: 26

Sted: Nordfyn, Bårdesø

Interesser: Jeg interreserer mig for byggeri og design, hvilket jeg arbejder med til dagligt. Ved siden af dette har jeg interresse for computer, spil og biler

Minecraft erfaring: Jeg startede med minecraft 1.2 og tog en pause lige før 1.7. Af erfarringer kan jeg nævne, at jeg har lavet en stor skyskraber by med veje, fortov, park, lygtepæle osv. I byen havde jeg lavet en funktionsdygtig station, med egne parongger, hvor andre personer på serveren havde koblet sig på.

Jeg har lavet Tower brigde of london i fuld detalje. Desværre kan jeg ikke vise billeder af den, da serveren den lå på stod af og mappet ikke kunne redes. I øvrigt kan jeg fortælle, at det var en survival server.

Venner på serveren: Ikke hvad jeg er bekendt med, men håber på sigt, at dette bliver en mulighed.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg ønsker at joine serveren, da det er sjover at spille sammen med nogle, frem for at spille single player. Valget af netop jeres server ligger i, at den er aktiv med mange kreative mennesker, set ud fra jeres map, og så viker den organiseret og seriøs, i forhold til mange andre server.
Mit formål på serveren vil være, at hygge mig med mine kreationer, da min bygge stil er, at bygge stort og meget detaljeret. Jeg bygger som regel ikke noget før jeg har tegnet det. Til dette håber jeg selvfølgelig også andre er interesset i at give en hånd med.

Har du læst og forstået reglerne? Regler, hvilke regel??????... Jeg har set, læst og forstået reglerne.

Ekstra info: Nævnt tidliger er jeg 26 år og har en baggrund som VVS og energimontør med en overbygning som bygningskonstruktør, så ud over at bygge i minecraft, gør jeg det også i virkeligheden :D
I min fritd sidder jeg en del ved computeren og nørder rundt, hvis jeg da ikke er ude og arbejde/hjælpe andre eller bare more mig.
Af aktiviteter går jeg til netparties og i den forbindelse sidder jeg også som kasser, for en computerforening.
Jeg har en stor interesse for computer, hvilket gør, at jeg også selv bygger dem fra bundem af.

Personlighed: Jeg er en glad aktiv person, der gerne hjælper andre eller besvar spørgsmål, hvis der er behov for det. Jeg er lidt af at perfektionist, når det kommer til resultater af mine kreationer.

Jeg håber min ansøgning har vakt jeres interesse, og ser frem til noget ingame action:D

Hilsen

Martin Hansen
Wufei

Re: Ansøgning til en spændende server

Post by Wufei »

Kære Martin,

Super ansøgning! Jeg godkender den, så log ind på serveren og fang en admin / moderator for en test af reglernes kunnen. Husk at få læst op på reglerne, så du klart og tydeligt kan svare på vores spørgsmål ;)

/Wufei
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
Nemisisdk

Post by Nemisisdk »

Som en tilføjelse til min tidliger ansøgning ønsker jeg at få opgraderet min alt char på serveren.

Minecraft navn: bot_mh85
maja4626

Post by maja4626 »

Nemisisdk wrote:Minecraft navn: bot_mh85
Den er blevet promoted:)
Image
Post Reply