Dani383a's ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
dani383a
Posts: 3
Joined: 25 Oct 2011, 15:39

Dani383a's ansøgning

Post by dani383a »

Navn: Daniel Reumert

Mit minecraft navn: Dani383a

Alder: Jeg er 12 år gammel og har fødselsdag d. 21 August.

Sted: Jeg bor i Midtjylland i en lille by der hedder Thorsø.

Interesser: Jeg kan godt lide at spille Minecraft og spille guitar hero/guitar

Minecraft erfaring: Jeg har bygget en del på offline. Og jeg har også lavet en video med de ting jeg har bygget. http://www.youtube.com/watch?v=3jNLRChIwhc

Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra en af mine venner som hedder Casperlt1. Han syntes at serveren er rigtig god, og derfor anbefalte han mig den.

Venner på serveren: Jeg har èn ven der hedder Casperlt1

Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil gerne joine serveren fordi jeg gerne vil være med til at bygge ting på den, og være med i det gode fællesskab. :)

Regler: Jeg har læst, forstået og accepteret reglerne.

Lidt om mig selv: Som sagt jeg er 12 år gammel og hedder Daniel. Jeg holder meget af at være sammen med mine venner, og håber også at få nogle nye venner på crafters.dk ;) .

Så jeg håber at i vil acceptere min ansøgning. ;) (add mig på skype hvis i/du vil: dani383a / Daniel Reumert ;) )
Last edited by dani383a on 28 Oct 2011, 20:59, edited 2 times in total.
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Dani383a's ansøgning

Post by miscje »

dani383a wrote:Navn: Daniel

Mit minecraft navn: Dani383a

Alder: Jeg er 12 år og har fødselsdag d. 21 August

Sted: Jeg bor i Midtjylland (Thorsø)

Interesser: Jeg kan godt lide at spille Minecraft og spille guitar hero/guitar

Minecraft erfaring: Jeg har bygget en del på offline. Og jeg har også lavet en video med de ting jeg har bygget.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra en af mine venner som hedder Casperlt1. Han syntes at serveren er rigtig god, og derfor anbefalte han mig den.

Venner på serveren: Jeg har èn ven der hedder Casperlt1

Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil gerne joine serveren fordi jeg gerne vil være med til at bygge ting på den.

Regler: Jeg har læst, forstået og accepteret reglerne.


Så jeg håber at i vil acceptere min ansøgning.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

PS: Du kan evt linke til dine videoer. Og hvad har du af planer herinde..?
You stay classy
Post Reply