Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Alitomora
Posts: 1
Joined: 22 Oct 2011, 20:51

Ansøgning

Post by Alitomora »

Dit Navn:

- Bjarke

Dit Minecraft Navn:

- Bjarke123

Alder:

- 16

Sted:

-Midtjylland

Interesser:

- Computer (ofc? xD) Minecraft, LoL og hvad der nu ellers passer ind i hverdagen ;)

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?

- Ja, alt... har spillet det siden alpha... eller faktisk siden dengang hvor man kun kunne spille det på en internet browser :D Hopper til og fra det af og til, men håber på at kunne spille sammen med nogle fede mennesker når jeg så gør! xD

Hvor har du hørt om crafters.dk:

- Min ven Crushie spiller på serveren og fortalte mig om det :)

Venner på serveren?

- Som sagt: Crushie

Hvorfor vil du joine vores server:

- Mest af alt fordi jeg syntes det ligner en fed server med et godt fællesskab :D Derudover bliver det fedt at kunne vise frem hvad man egentlig er i stand til xD

Har du læst og forstået reglerne?

- Skulle jeg da mene jeg har. Eller bedre sagt self. har jeg det xD'

Noget om dig?

- Syntes ligesom spørgsmålet manglede xD Personligt går jeg på Htx, første år, i Herning. Tiden går med at gå i skole, lave lektier ooooooog spille minecraft og LoL :D Hader at spille alene derfor sidder jeg på skype hver aften med nogle venner (et sted mellem 2 til en 6, 7 stykker :D) og hvis jeg nu kommer ind på serveren så kan jeg jo altid spille Minecraft uden at jeg behøver at gøre det alene :D

Men jeg håber på at i vil se det igennem og give mig det ja, som jeg går og håber på! :D

-Bjarke
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Den er godkendt. Jeg kan lige infomere at vi bruger Mumble her på serveren til at kommunikere med og du er velkommen til at join os:
http://www.crafters.dk/?page_id=1212
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply