Dit Navn: Sonny
Dit Minecraft Navn: VampiricEye
Alder: 25
Sted: Viby J (Århus)
Interesser: Spil (primært Xbox360 for tiden), fodbold (mest som seer ), film og ellers går der en del tid med mit idrætsstudie, som jeg startede på i sommers.
Minecraft erfaring: Jeg har indtil videre spillet mest singleplayer, hvor det meste af min tid går med at gå på opdagelse. Jeg vil også gerne bygge en masse, men jeg er desværre ikke specielt kreativt anlagt. Derudover lytter jeg til The Shaft (genial podcast om Minecraft), som er god inspiration til, hvad man ellers kan foretage sig i spillet.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Dailyrush.dk
Venner på serveren? Ikke noget decideret, men hvis jeg ser nogen fra Dailyrush, så vil jeg godt kunne genkende deres nicks.
Hvorfor vil du joine vores server: Som sagt har jeg spillet mest singleplayer, men jeg savner et socialt aspekt. Samtidig vil jeg også gerne være med i nogle byggeprojekter. Da min kreativitet som sagt er lidt begrænset, så er det ikke nemt alene. Men på en god server, så forestiller jeg mig, at jeg vil kunne være en fin hjælper. Der skal jo samles materialer, og hvis jeg får at vide, hvad jeg skal bygge, så kan jeg formentlig også godt magte det. Jeg havde i øvrigt et kort ophold på en anden server, hvor mit hus og mine kister hurtigt blev griefet, og derfor er jeg også meget interesseret i at komme en på en "seriøs" server, hvor der er styr på tingene, da jeg selv er en lovlydig "borger".
Har du læst og forstået reglerne? Læst og forstået.
Ansøgning fra VampiricEye
- kirkhammer
Re: Ansøgning fra VampiricEye
accepteret kom ingame og tag testen (læs op på reglerne)
The kirkhammer has spoken.
- VampiricEye
Der var desværre ikke nogen online nu her, der kunne teste mig. Oh well, jeg prøver igen senere.
- julemand101
Promoted.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.