min fredag-eftermiddags ansøgning:-D

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
quija

min fredag-eftermiddags ansøgning:-D

Post by quija »

Navn:Mathis

minecraft navn: Quija

alder:13

sted:esbjerg, vestjylland, danmark ;)

interesser: kan godt li' computerspil generelt og fodbold :D , hygge med venner m.m spiller call of duty, css fifa12, og så går jeg til fodbold :) for ikke at glemme jeg er begyndt på minecraft..

minecraft erfaring: har ikke spillet det rigtigt, har prøvet lidt singleplayer

venner på serveren: ja har ven en der hedder bozz1102 og kinz0999 håber at kunne tilføje flere. muligvis spiller flere af mine venner der osse:)

hvorfor jeg vil joine?: fordi jeg har bozz1102 og kinz0999 har sagt at det er en god server, og fordi andre folk virker glade i deres fora. tingene på serveren see gode ud. ;) jeg har en masse venner der spiller minecraft, og så er jeg lige startet så den tror jeg ville være god for mig.

jeg har læst... Og forstået reglerne :o kan godt forstå at det er irriterende at få ødelagt sine ting

jeg hedder Mathias, er 13. bor i esbjerg sammen med mine forældre, går i skole, er sammen med mine venner,går til fodbold og kor. jeg har jo ikke rigtig spillet før, så ved ikke om jeg er god. kan self ikke li' når andre er onde ved mig, bla bla bla/ det sædvanlige .:D mere er der ikke at sige end at jeg håber i godkender mig:)
quija

Re: min fredag-eftermiddags ansøgning:-D

Post by quija »

undskyld at jeg virker utålmodig men er der nogle der vil læse den??
kirkhammer

Post by kirkhammer »

nu er det sådan at mods og admins faktisk (utroligt nok) har et liv uden for spille verdenen og vi svare på alle ansøgninger når vi har tid... det nytter derfor ikke at du skriver sådan noget det eneste du får ud af det er at vi bliver irriteret... men din ansøgning er godkendt kom ingame og tag testen.
The kirkhammer has spoken.
quija

Post by quija »

kirkhammer wrote:nu er det sådan at mods og admins faktisk (utroligt nok) har et liv uden for spille verdenen og vi svare på alle ansøgninger når vi har tid... det nytter derfor ikke at du skriver sådan noget det eneste du får ud af det er at vi bliver irriteret... men din ansøgning er godkendt kom ingame og tag testen.
jeg sys bare at se at i havde svaret på nogle andres:i, men ligemeget
kirkhammer

Post by kirkhammer »

promoted
The kirkhammer has spoken.
quija

Post by quija »

hahahahahha noobs
:)
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Der er lavet rollback på det du har lavet så du har ikke opnået andet end at være til grin.

Jeg har banned dig fra serveren, find et andet sted at spille og prøv at opføre det ordentligt der.
Image
Post Reply