Oka, jeg er nu igen igang med at forberede mit adventure område, jeg gik lidt i stå fordi at jeg arbejde med Rexxi1997 som er blevet banned, men jeg bygger på det selv, og ville lige høre hvad i syntes om ideen, og hvad dag der ville være bedst at holde det (i en uge, fredag, lørdag søndag, og evt klokslet)
EVIL ADVENTURE 1: An Acient city
Det bliver nogle forskellige forhindringer, og sån, og noget historie. Vi skal alle (alle dem der kommer) igennem dem på ca en gang. Dem der dør, dør. De kommer ikke til at være med til resten af adventuere, (Da det vil tage lang tid at få folk tilbage, og det vil også give en lille bonus og komme hele vejen igennem) Der bliver nogle forskellige "grav dette ud, den der først finder en redstone torch skal over og sætte den i et sted så vi kan komme videre, og så vil dig der fandt den få en bonus" lignende ting. Jeg vil ikke afsløre for meget.
Jeg har lidt det problem at jeg er den ENESTE der arbejder på dette projekt og der er meget arbejde i det, så det tager LANG tid, og det bliver lidt kedeligt. Hvis i er nogle der ofte har tid og er god til et eller andet, så kunne jeg godt bruge lidt hjælp fra dig
Jeg ved ikke hvad jeg ellers kan fortælle uden at leak for meget,
BTW: der bliver et stort område bagefter jeg ikke skal bruge til noget, så det bliver bare en stor skattejagt der kører hele tiden, hvor der bliver gemt nogle chests rundt omkring som der er forskellige udfordringer for du kan komme hen til, men det bliver først efter EVIL ADVENTURE 1: An Acient city.
Håber at få noget forskelligt feedback på ideen, evt noget konstruktivt kritik
EDIT: Jeg skal forresten bruge et par skuespillere, på dagen, de vil så gå glip af noget af adventuren, men det må de kunne leve med
EVIL Adventure, hvad syntes i?
- Casper98dk
- AndersKahlke
Re: EVIL Adventure, hvad syntes i?
Det ser mega fedt ud!
kommer desværre ikke til at spille så meget det næste stykke tid da MW3 kommer ud (:
- Men ellers siger du bare til
kommer desværre ikke til at spille så meget det næste stykke tid da MW3 kommer ud (:
BulbaSaw
- Notch for president!
- Notch for president!
- Casper98dk
jeg er under 10% færdig det bliver nok ikke en af de næste par dage, tror det bliver en gang efter jul.AndersKahlke wrote:Det ser mega fedt ud!
- AndersKahlke
Når! Jamen så vil jeg da meget gerne hjælpe!Casper98dk wrote:jeg er under 10% færdig det bliver nok ikke en af de næste par dage, tror det bliver en gang efter jul.AndersKahlke wrote:Det ser mega fedt ud!
BulbaSaw
- Notch for president!
- Notch for president!
- MemorianX
Jeg har ikke spillet meget på det sidste, men kunne nok godt også overvejer at komme tilbage og give en hånd med
- Casper98dk
Hvis vi er nogle stykker der laver det og hygger os med det, kan vi lave dem meget bedre, og evt lave en 2er (Derfor kaldte jeg dette "EVIL ADVENTURE 1: An ancient city". Så man kan lave en "EVIL ADVENTURE 2: [navn på den]" men det bliver kun hvis vi hygger os med at lave det, og folk nød selve eventenMemorianX wrote:Jeg har ikke spillet meget på det sidste, men kunne nok godt også overvejer at komme tilbage og give en hånd med
Der er en forhistorie i får når vi er tættere på selve event datoen. jo Aldoalex3 hjælper mig med selve adventure, og har haft lidt hjælp fra 99Thyssen (Jan ville have en hakke til det, men det er fint det er stadig masser af hjælp) , BulbaSaw og mulleeh (som gjorde det helt gratis... Det vil blive husket, hvis de en dag mangler noget (!)